Jump to content

Nyhetstråd


felshoe
 Share

Recommended Posts

På senaste tiden har jag märkt att folk slänger upp nya trådar, där dom skriver om något dom läst i tidningen. Jag, och säkert många andra finner det slöseri på lagringsutrymme och bara ytterst jobbigt. Därför är mitt förslag att vi gör en oficiell nyhetstråd, där man kan slänga upp nyheter man tycker är spännande/coola/roliga/whatever, för att antingen bara lägga upp länken och sedan dra, eller faktiskt säga något om den som leder till en vettig diskussion.

Om detta har tagits upp innan och avböjts så ber jag om ursäkt, men jag har inte sett något, (Jag har inte orkat leta med andra ord) och jag tyckte att det var värt att ta upp.

Edit: Vet faktiskt inte varför jag inte gjort tråden själv, antar att jag inte har någon nyhet att komma med, och jag vill inte att den ska resultera i ännu en låst tråd för att någon/något säger att man inte får.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ell3r VÄÄNTAA...JAG HAR EN IDEEEEE!!!!! Vi har 1 TRÅD bara som VI skriver ALLT i!!!!! >_<

Snälla, kan någon berätta för mig varför alla på det här forumet är så fruktansvärt rädda för att det skrivs trådar? :blink:

...och med det menade jag såklart att jag föredrar en aktiv forum-del om alternativet är en TILL "officiell" tråd som man inte kan diskutera i för att det hela tiden ska bytas ämne tjofaderittan hit och dit.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har redan vart uppe.

Vi hade våran "Aftonbladet" topic, men den dog snabbt som ögat.

Anedningen till att dom ska ha egna topicar är för att farje nyhet ska kunna diskuteras utan att det ska börja handla om något annat.

Det som folk dock ska tänkapå är om just deras nyhet är viktig nog för en egen topic. Ta Britney t.ex. Hur obetydligt som helst. Och hela topicen har bara vart massa skit stil med, "höhö, aah synd att hon misslyckades", "aaah, hon är en äcklig skinhead". Jävla spam rent ut sagt.

Har du en nyhet så postar du den i en ny topic om den har ett underlag för diskussion, annars räcker det med Humortråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck, kan du läsa LittleManie?

GTAsajten - Forumet

Frågor/tips/klagomål som har med forumet att göra.

-----

Nyheter kan få ha egna trådar, om det är viktiga nyheter såsom att USA fått ny president, kungen dör eller liknande. Vi behöver inte trådar som säger att Britney har rakat skallen och försökte hänga sig. Det kan man ta i humortråden (ja, Britta Spjut är humor)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh?

Vad exakt kan jag inte läsa?

Frågor: Knappast.

Klagomål: No way.

Tips: På sätt och vis, men, isf tips på artiklar (tidningar), så nej.

Har med forumet att göra: Knappast, handlar om media, inte ett Forum

För helvete. Du har ju ingen aning om vad denna forumdel är till för, så håll käften och håll dig till allmänt tills du blir bannad, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh?

Vad exakt kan jag inte läsa?

Frågor: Knappast.

Klagomål: No way.

Tips: På sätt och vis, men, isf tips på artiklar (tidningar), så nej.

Har med forumet att göra: Knappast, handlar om media, inte ett Forum

Men tänk snälla lilla du. Själva eventuella nyhetstråden ska vara i allmänt, ja.

Men varför skulle denna tråd (en tråd med tips/fråga/klagomål) om forumet höra bättre hemma i en off topic-del?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...