Jump to content

Fototävling!


Adriian
 Share

Recommended Posts

Kommer med ett kort ikväll, ska äta pizza nu, sen måste jag sätta mig i Photoshop! :rolleyes:

Såja! :teehee: Svårt att komma med nåt bra i en sån hära tävling, men jag gjorde mitt bästa. Antar att porträtt inte är min sak... :) Lillebror fick vara min docka.

post-8856-1173557472_thumb.jpg

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer med ett kort ikväll, ska äta pizza nu, sen måste jag sätta mig i Photoshop! <_<

Såja! :P Svårt att komma med nåt bra i en sån hära tävling, men jag gjorde mitt bästa. Antar att porträtt inte är min sak... :P Lillebror fick vara min docka.

post-8856-1173557472_thumb.jpg

Ganska fin bild "ändå", för att inte göra ditt bästa. :) Notera: bilden var fin, jag sade aldrig att modellen var fin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska fin bild "ändå", för att inte göra ditt bästa. <_< Notera: bilden var fin, jag sade aldrig att modellen var fin.

Jag tycker brorsan var cool.

Är du en sån som har problem med att säga att killar ser bra ut?

Edit: Han såg coolare ut på bara thumbnailen, kan jag tillägga efter att ha tryckt upp hela.. hehe.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackles bild ändrad och länkarna fixade.

Länken till min bild verkar inte alls vara fixad.

Du har skrivit:

[url=http://%22http://img213.imageshack.us/my.php?image=portrttbwjz8.jpg%22]Tackleberry[/url]
Istället för:
[url="http://img85.imageshack.us/img85/5892/portrttv2vg1.jpg"]Tackleberry[/url]

Ändra det, så blir det nog bra. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer med ett kort ikväll, ska äta pizza nu, sen måste jag sätta mig i Photoshop! <_<

Såja! :P Svårt att komma med nåt bra i en sån hära tävling, men jag gjorde mitt bästa. Antar att porträtt inte är min sak... :P Lillebror fick vara min docka.

Ganska fin bild "ändå", för att inte göra ditt bästa. :) Notera: bilden var fin, jag sade aldrig att modellen var fin.

hmm?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker brorsan var cool.

Är du en sån som har problem med att säga att killar ser bra ut?

Edit: Han såg coolare ut på bara thumbnailen, kan jag tillägga efter att ha tryckt upp hela.. hehe.

Absolut inte, snarare tvärtom. Brukar däremot vara försiktig med det, eftersom man lätt kan bli kallad bög i onödan.

hmm?

Oops, trodde det stod "men jag gjorde inte mitt bästa". Sorry. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...