Jump to content

Kanal 9


Jazz
 Share

Recommended Posts

För att du verkar ha luft bakom pannbenet och inte förstår skämtet, trodde du på fullaste allvar att det din pappar tjänar inte relaterades till något annat än just det?whoco5_831704_0.gif

Och varför visste jag att du skulle också komma och kommentera allt som skrivs om mig.

Skämtet var torrare än Mars!

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Ursäkta att jag drar upp tråden. Jag ville bara fråga om det bara är jag som tycker att Kanalen är keff? I början trodde jag bara att de var sega i starten och att de skulle komma med sköna filmer och bra serier. Men nej, Kanal 9 sänder fortfarande samma strunt.

Håller med dig, har hittills inte sett något alls som jag har intresse av på den kanalen. Och så någon gång ibland sänder de en film som nästan alltid är mer än 10 år gammal, hehe dem får allt försöka lite bättre! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta att jag drar upp tråden. Jag ville bara fråga om det bara är jag som tycker att Kanalen är keff? I början trodde jag bara att de var sega i starten och att de skulle komma med sköna filmer och bra serier. Men nej, Kanal 9 sänder fortfarande samma strunt.

Det enda bra 9:an har sänt (som jag har sett) är Elitserie-hockey. Tycker det verkar som att mest sänds gamla tv-serier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...