Jump to content

Demolition man, Ricardo diaz båt uppdraget


Swift
 Share

Recommended Posts

Tja!, jag är urkass på vice city på dator men nu när Vice city stories kommer så har jag lust att gå igenom storyn lite så jag är mer bekant med karaktärerna och sådant. (Klarade storyn på ps2 2003 eller något, kommer inte ihåg så jättemycket.)

Och det känns mer bekvämt att göra det på dator med fräschare bild osv, blir inte lika bra på ps2 imo..

Och då till saken, jag suger på GTA på datorn :lol: och behöver ha hjälp med följande.

Avery Carringtons (Always carring tons) : Demolition man

Ricardo diaz (Retardo diaz) : Kommer in på vad det heter men (Suffer descline? :) ) Där man åker båt mot några cubaner som har speedboats..

Har sökt och har hittat svar på forumet, sry, men jag är ledsen och lack på skiten nu.

Jag är bara ute efter cutscene'sen osv för att fräscha på minnet lite, så jag varvar spelet med en Dannye's main.scm fil så jag kan speeda igenom uppdragen lite och njuta av cutscene'sen ;)

Så kan någon som är "HeatoN" på GTA : VC på dator hjälpa mig med dessa uppdrag?

Här är en sparfil iaf.. Sparfil

Jag hoppas ni inte blir purkna på mig här nu, jag har hittat svar på forumet men ingen sparfil..

EDIT: Ändrade sparfil länken, hade visst inte sparat så att jag var vid de uppdragen ;), men jag sparade och lade upp en ny.

Och snälla whina inte på svenskan, det hjälper inte till något om ni nu inte måste hävda er för att ni har något jävla komplexproblem.

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall du moddat main.scm behöver jag givetvis den för att spela. :wub:

Det är dannye's main.scm fil som man har för att stunta, jag tankade den på GTAStunting.com

Men dem har bytt domän till www.gta-files.com eller något sådant och det funkar inte att komma in dit genom den eller den vanliga länken, men det finns en på forumet här som skickar en till deras forum så man kan komma in på sidan genom..

Det verkar vara lite jobbigt och slöseri med eran tid och fråga om detta, tror jag får skippa detta :) men tack för att du var schysst och kanske hade lust :D, men det är inte så viktigt, jag får väl ta och nöta lite vanlig heli tills jag har vant mig så kanske jag kan klara dem själv B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dannye's main.scm fil som man har för att stunta, jag tankade den på GTAStunting.com

Men dem har bytt domän till www.gta-files.com eller något sådant och det funkar inte att komma in dit genom den eller den vanliga länken, men det finns en på forumet här som skickar en till deras forum så man kan komma in på sidan genom..

Det verkar vara lite jobbigt och slöseri med eran tid och fråga om detta, tror jag får skippa detta :wub: men tack för att du var schysst och kanske hade lust B), men det är inte så viktigt, jag får väl ta och nöta lite vanlig heli tills jag har vant mig så kanske jag kan klara dem själv :)

Zippa och ladda upp på beffo då, så kan jag tanka den därifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är ju vad det är för mening att köra storyn med dannyes main.scm. Förenklas inte ganska mycket då? :wub:

Jag har redan skrivit varför, läs det som står innan.

EDIT: Kanske låter lite purken, men det är jag inte, är bara på rakt svar.

@ Henkibojj, det behövs mer filer, jag ska försöka hitta den rätta sidan istället så länkar jag till vart du tankar hela rar'et

Henki, http://files.filefront.com/VC_Ultimate_Mai...;/fileinfo.html

Där har du rar'et, läs readme'n så fixar du allting gallant sedan tror jag!

EDIT: För er som vill komma in på GTAStunting

www.gtas-files.com/index.php :)

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...