Jump to content

Adobe Photoshop Elements


Gta_Erra
 Share

Recommended Posts

ÖÖH WAREZ.. typ!111oneoenoen <_<:>:shifty::>

Varför skulle man vilja ha det på engelska när det finns på svenska.

"Nae, jag vill följa guider". Ja med för satan, gör det då. Köp dig ett svensk engelskt lexicon om det är engelskan du inte klarar av.

Du är tjock och äcklig och helt ute. Självklart vill man ha alla programvaror på engelska!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÖÖH WAREZ.. typ!111oneoenoen <_<:>:shifty::>

Varför skulle man vilja ha det på engelska när det finns på svenska.

"Nae, jag vill följa guider". Ja med för satan, gör det då. Köp dig ett svensk engelskt lexicon om det är engelskan du inte klarar av.

Att gå från engelska till svenska i t ex photoshop är omöjligt. Svenska versionen används i skolan, jag hittar inget alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:'( du sårar mig när du använder sånna där ord. Grejen är ju den att saker och ting inte ligger på samma vis, inte finns i den varianten. Kan ju iofärsig vara att skolan har en billig/begränsad version? <_<

Jag har svensk version och jag kan följa tutorials bra, även fast saker och ting inte ligger på samma plats.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du van vid att sakerna ligger som i den engelska versionen? (nu pratar jag främst om filter) Inte speciellt svårt att följa en tutorial om man hålls bland grejer man hittar. <_<

Det beror på hur du menar med van, men mina första två photoshop var på engelska och de senaste versionerna har jag haft på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på hur du menar med van, men mina första två photoshop var på engelska och de senaste versionerna har jag haft på svenska.

Då kan ju du svara på min fråga <_< Finns alla filter som finns i engelska varianterna i de svenska också?

Om de gör det så har skolan nån sketen budget variant :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan ju du svara på min fråga <_< Finns alla filter som finns i engelska varianterna i de svenska också?

Om de gör det så har skolan nån sketen budget variant :shifty:

Jag har faktiskt ingen aning, men jag skulle gissa på det.

Men på våran skola finns inte alla, de har någon bantad version så det är mycket möjligt att det är likadant på din skola. Måhända att de har element på våran skola, jag kommer inte riktigt ihåg. Men den är väl bantad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt ingen aning, men jag skulle gissa på det.

Men på våran skola finns inte alla, de har någon bantad version så det är mycket möjligt att det är likadant på din skola. Måhända att de har element på våran skola, jag kommer inte riktigt ihåg. Men den är väl bantad?

vet inte vad elements är, skolan har CS (1)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...