Jump to content

"Köpt" GTA:SA


Swift
 Share

Recommended Posts

Tja, jo det är såhär att jag har "köpt" :ermm: mitt gta efter jag hade det på ps2, då jag ville testa det på dator, Detta behöver ej diskuteras vidare..

Men då till saken, jag installerar med min .iso fil, allting funkar super, men en sak, 'moddingen', jo, jag har ju ingen gta3.dir fil eller player.dir, så det funkar inte med ImgTOOL..jag var snäll och kollade backup-tråden innan, jag sökte på google, hittade för det mesta utländska sidor osv med någon sketen arabiska.."Download gta3.dir backup san andreas" och liknande sökningar

Så, ni kunniga moddare, kan ni hjälpa mig med denna frågan?, finns det kanske någon annan hemsida som kan hjälpa mig

Tack på förhand.

EDIT; Detta handlar om gta:san andreas för er som inte har läst det över ;D

EDIT 2; Joo, jag hittade nyss ett så kallat ImgTOOL 2.0, det gick att uppna gta3.img, player.img ändå, men det skall alltså funka då eller?

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att få mer uppmärksamhet, och att ni inte svarar på fel fråga så skriver jag ett svar här..

- Jag hittade nyss ett så kallat ImgTOOL 2.0, det gick att uppna gta3.img, player.img ändå, men det skall alltså funka då eller?

EDIT: Klagar ni på signen så byter jag dirr!, jag märker själv att den kanske är lite för stor/lite klumpig

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...