Jump to content

Nya skor


diarrehampus
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Letar fortfarande efter Paul Smith-liknande skor som inte tvingar mig att äta tånaglar i en månad. Skulle handla dyrt, meeen.. Pengar är nog en av de sakerna jag saknar här i livet. >:[

Liknande vilken Paul Smith-sko? Finns ett gäng olika modeller.

Brorsan köpte ett par skor på "Sko Dig" för runt 300kr som är tydligt inspirerade av dessa: http://blog.jiart.org/wp-content/uploads/2...white-shoes.jpg

Kanske kan fixa bild senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liknande vilken Paul Smith-sko? Finns ett gäng olika modeller.

Brorsan köpte ett par skor på "Sko Dig" för runt 300kr som är tydligt inspirerade av dessa: http://blog.jiart.org/wp-content/uploads/2...white-shoes.jpg

Kanske kan fixa bild senare.

Dom du länkade till, finns de i Kalmar=

Btw så köpte en polare likadana Paul Smith som dig häromdagen Kalle, riktigt snygga :teehee:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom du länkade till, finns de i Kalmar=

Btw så köpte en polare likadana Paul Smith som dig häromdagen Kalle, riktigt snygga :o

Tror inte det, vet inte om de ens säljs längre. Känner inte till någon annan återförsäljare av Paul Smith i Kalmar än Inside, och deras utbud är inte stort.

Förresten när vi ändå snackar Kalmar, du kör på urbanwax va? Vart handlar du det? Märket brukade använda har Kicks slutat sälja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det, vet inte om de ens säljs längre. Känner inte till någon annan återförsäljare av Paul Smith i Kalmar än Inside, och deras utbud är inte stort.

Förresten när vi ändå snackar Kalmar, du kör på urbanwax va? Vart handlar du det? Märket brukade använda har Kicks slutat sälja.

Bergfeldts frisörer. Ligger vid brandstationen, på gatan närmast vattnet mot fängelset där :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare i sommar funderade jag på att köpa ett par hip-hoppiga, vita lacoste-skor med små figurer på (vad det var minns jag inte) men jag valde ett par låga tygskor (vad fasen kallas de, sånna som är så moderna iår och kanske i fjol?) från Tommy Hilfiger. Tycker ni jag valde rätt eller borde jag tagit steget närmare hiphopen?

Edit: Eudoros, ja precis.

Tog en bild på mitt val:

post-1487-1185228396_thumb.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...