Jump to content

Årets 10 bästa skivor


R2D2
 Share

Recommended Posts

Är otroligt dålig på att köpa musik och framför allt skivor. Men precis som Kiedis så blev jag inte besviken på Stadium Arcadium, den skivan jag också såg mest fram emot.

Red Hot Chili Peppers: Stadium Arcadium

Överlag mycket bra! Det känns som de har lagt ned mycket energi på många låtar och vissa känns det som att de har spelat in bara för att "fylla ut utrymmet". Vissa låtar tyckte jag lät gräsligt i början men ju mer man lyssnar på dem desto mer spelas dem i mobilen.

Bra låtar (kronologisk ordning):

Especially in Michigan

Wet sand

Dani California

Tell me baby

C'mon girl

Storm in a teacup

för att nämna några. Sedan finns det som sagt mindre bra låtar men jag antar att ju mer jag lyssnar på dem, desto mer gillar jag dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du är inte speciell, minoritet i denna tråden som faktiskt köper skivorna de lyssnar på.

Gah. :nuke:

Jag menar inte så, jag menar att jag inte ofta alls köper ny musik. Alltså att det är sällan jag köper musik och för den delen tankar också, om du vill ha det så. Jag är helt enkelt nöjd med mitt musikbibliotek som jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Iron Maiden - A Matter Of Life And Death

Jävligt grymm skiva, en av deras bästa tycker jag, ingen låt som man vill skippa, alla njuter man av riktigt mycket :(

Bästa låtarna är For The Greater Good Of God, These Colours Don't Run

2. Wednesday 13 - Fang Bang

Ja, vad kan man säga om Wednesday? Så jävla skön snubbe, som skriver ca 20 låtar på 2 veckor (riff och text och allt skit)

Så skön skiva men sköna låtnamn :nuke:

Bästa låtarna är Morgue Than Words, Faith In The Devil, Happily Ever Cadaver

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...