Jump to content

Hjälp det funkar inte


mmooppeedd_91
 Share

Recommended Posts

När jag ska lägga in bilen så kommer det upp en sån här ruta vad gör jag för fel.

Om du skall lägga upp en bild så måste du först ladda upp den. När du har gjort detta kopierar du adressen och skriver: %7Boption%7Dhär kopierar du in adressen%7Boption%7D men i det sista %7Boption%7D sätter du in ett / före i:et.

Förstår du? ^_^

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du skall lägga upp en bild så måste du först ladda upp den. När du har gjort detta kopierar du adressen och skriver: %7Boption%7Dhär kopierar du in adressen%7Boption%7D men i det sista %7Boption%7D sätter du in ett / före i:et.

Förstår du? :D

Men, att du kan missförstå så grovt! ^_^ Han skriver i moddingforumet, och vill ha hjälp med imgtool - ett moddingprogram till GTA. Inte knappen i forumets verktygsfält som råkar heta image tool! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, att du kan missförstå så grovt! :D Han skriver i moddingforumet, och vill ha hjälp med imgtool - ett moddingprogram till GTA. Inte knappen i forumets verktygsfält som råkar heta image tool! :)

Ah, kan inget om moddning. Trodde han skulle lägga upp en bild på sin bil han gjort.^_^

Ursäkta min okunskap. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice. har lite rätt ändå, det verkar ju som att killen försöker visa vilken ruta som kommer upp.. eller? :blink:

Förresten, aler: Vad är det som är så speciellt med att han joinade samma dag som han skrev det här?

Nä, dra mig i snabeln och ta mig bakifrån! Du har ju rätt! :)

Moppe91: Tryck "Bläddra" nedanför rutan för svaret, leta upp din bild och tryck "Öppna". Tryck sen "Add this Attachment" så laddas din bild upp. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...