Jump to content

Bilder på bilar


Littlemanie
 Share

Recommended Posts

Hallå!

Som titlen säger, bilder på bilar, skicka in era favoriter så du kan dela med dig med din smak!

Vi kommenterar inte andras smak på bilar på ett negativt sett.

Ni kan skicka in bilder på Mercedes, Ferrari, Epa-traktors, allting, från små till stora biffiga bilar B)

(Vet inte om det redan finns en sånn här tråd, han inte leta igenom ordentligt)

Redigerad av Littlemanie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå!

Som titlen säger, bilder på bilar, skicka in era favoriter så du kan dela med dig med din smak!

Vi kommenterar inte andras smak på bilar.

Ni kan skicka in bilder på Mercedes, Ferrari, Epa-traktors, allting, från små till stora biffiga bilar B)

(Vet inte om det redan finns en sånn här tråd, han inte leta igenom ordentligt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du bestämmer nu att jag inte kollade? Jag kollade faktiskt :angry: Jag kanske har fått tillräckligt med kritik om tråden än? Du kan väl gå och kritisera något annat sålänge :angry:

Vad bestämmer jag över ? Jag skrev jag tror att du inte kollade noga. Alltså har jag inte sagt att du inte kollade noga. Börja läsa inläggen ordentligt innan du brusar upp unge man.

Du hade inte fått någon kritik innan mitt inlägg, bara en tillrättavisning av Vice.

Tro mig, jag kritiserar allting så mycket jag kan, du behöver inte uppmana mig till att kritisera. Du vet nog inte vilket tufft jobb jag har ? :(

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad bestämmer jag över ? Jag skrev jag tror att du inte kollade noga. Alltså har jag inte sagt att du inte kollade noga. Börja läsa inläggen ordentligt innan du brusar upp unge man.

Du hade inte fått någon kritik innan mitt inlägg, bara en tillrättavisning av Vice.

Tro mig, jag kritiserar allting så mycket jag kan, du behöver inte uppmana mig till att kritisera. Du vet nog inte vilket tufft jobb jag har ? :angry:

Jag uppmana inte att du skulle kritisera det. Ditt jobb, gå runt och kritisera alla inlägg. Varför kritiserar du inte de höga personerna som StellHell och de andra som har varit inne ett tag här på hemsidan, det är diskriminering. Bara för jag är ny här på gtasajten så behöver du inte kritisera mig eller dom andra som är nya. Som du säger, att jag fick en tillrättavisning av vice. , isf behöver du inte kritisera mera om jag jag fattat.

----------------

SiXxe,

Ifall det handlar om bilder så brukar det vara grafik.. isf borde det vara i denna delen av forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uppmana inte att du skulle kritisera det. Ditt jobb, gå runt och kritisera alla inlägg. Varför kritiserar du inte de höga personerna som StellHell och de andra som har varit inne ett tag här på hemsidan, det är diskriminering. Bara för jag är ny här på gtasajten så behöver du inte kritisera mig eller dom andra som är nya. Som du säger, att jag fick en tillrättavisning av vice. , isf behöver du inte kritisera mera om jag jag fattat.

Ironi min gode vän, lär dig det ordet, det kan du ha nytta av här på sajten. Sarkasm kan du annars lära dig om du tycker det är enklare.

Stellhell, och de "höga personerna" behöver ju inte kritiseras lika mycket eftersom de vet hur sajten fungerar, nya medlemmar vet inte riktigt hur saker och ting fungerar. Alltså finns det mer att kritisera hos er. Det är ingen diskriminering på något sätt.

Ja, du fick en tillrättavisning, jag sade aldrig att du inte lärde dig, utan skrev något om att jag inte trodde att du hade kollat runt ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gör du stor sak av detta då?!

Och nu säger du att jag ska lära mig ord utan jag inte behöver, du är itne min svenska lärare och jag behöver inte hjälp från dig, om jag inte har bett om det...

Det är många som är "höga personer" här som gör misstag. de gör även trådar som redan finns. Och det är många som redan har skickat ett PM till mig och sagt att det redan finns en tråd, och nu vet du det och du behöver inte fortsätta och göra en stor sak om detta..

Är på riktigt dåligt humör idag och jag vill inte att det ska gå ut över er andra, så sluta fortsätta :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Littlemanie fattar du inte vad jag sa. Sluta gå off topic och tjafsa. x_simpa_x´s påpekade var kanske lite onödig. Fy x_simpa_x inte göra så!

Men sluta bråka i den här tråden, annars är risken att det leder till spamm och varningar, vilket är helt onödigt.

Du är varmt välkommen hit, har lika mycket att säga till om som alla andra och jag hoppas du stannar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gör du stor sak av detta då?!

Och nu säger du att jag ska lära mig ord utan jag inte behöver, du är itne min svenska lärare och jag behöver inte hjälp från dig, om jag inte har bett om det...

Det är många som är "höga personer" här som gör misstag. de gör även trådar som redan finns. Och det är många som redan har skickat ett PM till mig och sagt att det redan finns en tråd, och nu vet du det och du behöver inte fortsätta och göra en stor sak om detta..

Är på riktigt dåligt humör idag och jag vill inte att det ska gå ut över er andra, så sluta fortsätta :angry:

Jag gör inte en stor sak, jag nämde en liten sak och du byggde på den, skyll dig själv.

Det var mer en rekomendation att lära dig innebörden av ordet ironi, eftersom att vi är väldigt ironiska av oss på den här sajten. Jag är fullt medveten om att jag inte är din svenskalärare, dels för att jag inte gått någon utbildning och dels för att jag bara är 16 är fyllda.

Jag har inte sett någon av de högre personerna som skapat en likadan tråd som fanns sedan tidigare, men nästa gång jag ser någon så ska jag skriva lite där i, blir du jätteglad då?

Och hur fan tror du jag ska veta att folk har skickat PM till dig ? Det är ju inte direkt så att jag kan skåda in i din inbox och se vilka som skickar PM till dig, smartass.

Naw, är våran lilla bebis lite sömnig?

Vice.: Från första början var det inte menat att bli så stort, men vi är ganska bra på att bygga ut diskussioner på det här forumet av någon anledning.

Han är förövrigt tillräckligt gammal här på forumet för att veta att biltråden redan finns, enligt mitt tycke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...