Jump to content

Trainer Utan Virus?


ericko_gta
 Share

Recommended Posts

Hejhej igen ^_^ finns det möjligt vis pålitade trainers som INTE innehåller virus spyware crashreport virus bomber som ni vet för jag skulle gärna behöv det till "the fastest boat" uppdraget ^_^;) så snälla länka till trainers ni har som ni vet är säkra eller om ni sett några //mvh £®I©K0_G†4

Redigerad av ericko_gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack tack jag har norton men e den bra på hitta virus?

En till fråga brukar trainers innehålla svin svåra virus :lol: att ta bort för en gång kraschade hårdisken för jag avinstallera ett program och då uttlöstes en "Crashreport.exe" :) :'( :D

En fråga bara :lol: Att kan ni säga några bra hemsidor med trainers/carspawner,Fast helst vill jag ha sån carspawner och sån som minskar gravititeten ..

Redigerad av ericko_gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GAAH använder inte NI stuntare trainers carspawners etc. SÅ SNÄLLA skriv hemsidor länkar m.m jag har hittat massa cool stunt place men behöver carspawner och vill veta nån pålitlig som NI använt :( .Det skulle vara såå omtänksamt om ni berätta vilka ni har och säga länkar/hemsidor :unsure::ermm:

(((Också vill jag gärna ha en trainer med unlimited health och sånna)))

Fast bäst och mest vill jag veta ERA trainers och vilka ni använder för jag har aldrig sett en stuntare utan trainers :)

Redigerad av ericko_gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till VC så använder så gott som alla stuntare Dannye's Main.scm

Hmmmm... Den kostar ju 4.5euro€ :rolleyes: men please jag blir jätte otålig snälla. posta en attached file (eller nått) för liksom OM man söker på google e det bara skräp och massa annan gojja som inte är bra men please posta en direktlänk för jag tittar massa på "gtastunting.com" men fattar ingenting om vad dom snackar om tex. Dannye's Main.scm<-- vad e main.scm !?

Men även när jag hämtar hem fusket/trainern står det sätt denna fil i samma som vc.exe men min startfil heter bara "gta.vc" en sak till. Jag försöker inte spamma och vara taskig utan jag vill gärna ha råd och tips. Plus om jag har varit uppkäftig eller arg på er ber jag 1000 gånger om ursäkt :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmmm... Den kostar ju 4.5euro€ :ermm: men please jag blir jätte otålig snälla. posta en attached file (eller nått) för liksom OM man söker på google e det bara skräp och massa annan gojja som inte är bra men please posta en direktlänk för jag tittar massa på "gtastunting.com" men fattar ingenting om vad dom snackar om tex. Dannye's Main.scm<-- vad e main.scm !?

Men även när jag hämtar hem fusket/trainern står det sätt denna fil i samma som vc.exe men min startfil heter bara "gta.vc" en sak till. Jag försöker inte spamma och vara taskig utan jag vill gärna ha råd och tips. Plus om jag har varit uppkäftig eller arg på er ber jag 1000 gånger om ursäkt :'(

Vafan? Dannyes är gratis

http://files.filefront.com/UltimateSCM_Pub...;/fileinfo.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en massa trainers på www.gamewinners.com vilket funkar och är bra. Dock använder jag bara trainers som Pizza har gjort, har alldrig haft problem med dem.. och funkar till 100 % + inga virus och sånt crap.

http://www.gamewinners.com/trainer.php?fil...gta3vctrn10.zip

Dock vet jag inte vad det finns för fusk där, men det finns mer än en trainer som andra folk har gjort, sen brukar Pizza släppa mer än en version, och den nya är så klart bättre, mer fusk och mindre buggar osv.

Här har du mer trainers. http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgrandt...utovicecity.htm

Bara att scrolla ner tills du hittar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar tackar :) Men pizza har jag haft förut och tar väll en sån denna gången med :D Fast på www.gamewinners.com hitta jag INGA carspawners vet någon nån bra carspawner :ermm: ?

Men jätte schysst av länkarna :)

För tredje gången.. Dannye's Main.scm ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För tredje gången.. Dannye's Main.scm ? :blink:

den e jätte bra och så med sparfil och allt men liksom jag fattar inte!

* 8 Way Spawner a - SPRINT + AIM + LEFT - Freeway,PCJ,Sanchez,Taxi,Cabbie,Infernus,Packer,Hotring

* 8 Way Spawner b - SPRINT + AIM + RIGHT - Zebra,Coach,Faggio,Caddy,Pizza,Flatbed,Angel,Rhino

vad menar dom vad ska man skriva kan någon skriva exakta knappar :huh: //tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dannye's Main.scm

Lektion nummer ett: Spawna bilar

För att spawna bilar, Så ska du gå tillväga på detta vis.

Man kan spawna 16 bilar sammanlagt, Så här går du till väga.

---

  1. Starta spelet
  2. Ställ dig på gatan.
  3. Tryck in Mellanslag (SPRINT), Höger musknapp (AIM) och A (LEFT)
Då kommer det upp åtta stycken fordon på gatan :blink: [Freeway,PCJ,Sanchez,Taxi,Cabbie,Infernus,Packer,Hotring]

Om du skulle vilja spawna dom hära fordonen Zebra,Coach,Faggio,Caddy,Pizza,Flatbed,Angel och Rhino så byter du ut trycker du SPRINT, AIM & RIGHT. Alltså Mellanslag, Höger musknapp och D.

Capische?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trainers innehåller väldigt sällan virus, ta en trainer från en opålitlig sida *PANG* där har du viruset.

Och skadorna varierar.

Men du ska tanka trainers från modding sidor där det finns många medlemmar och regler

då får du nog sällan nåt virus :rolleyes:

www.gta3.net

Där finns det mods till GTA III, GTA VC och GTA SA. Trainers också. Och allt vad man behöver till spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...