Jump to content

GTA LCS Multiplayer-läget


Fargo
 Share

Recommended Posts

Hej, jag har precis skaffat en psp :wacko:. Underbar liten maskin det här. Hur som helst, jag har GTA LCS på den och undrade om det går spela över nätet på nåt sätt eller går det endast köra genom WLAN? Ingen av mina kompisar äger nämligen en psp :P . Och det skulle vara kul att testa mp-läget mot/med någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det går inte. Vissa spel stöder detta, bland annat SOCOM:Fireteam Bravo. Andra AdHoc (PSP till PSP, inte nätet)-spel kan man köra online med genom att köpa en speciell router och fixa och trixa, så att PSPn tror att det finns en annan PSP i närheten, när det istället bara är en router.

Det här är dyrt och krångligt, så det rekommenderar jag inte. Det är dessutom ganska få spel som det funkar med. Jag skulle också vilja det, var bor du? :P Om du är i Norrköping eller Linköping så får du säga till :wacko:

EDIT: GTA:VCS är ett måste, jag har läst rescensioner som säger att "Detta är ett måste för din psp. Har du ingen psp? Skaffa en, enbart för detta spel. Det är värt det". Det låter lovande. Fast det går inte heller att spela online med :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:'( Fan. Jävligt surt, jaja får väl fortsätta o spela single player då :P Har inte klarat det skaffade psp'n för en vecka sen så :wacko:. Men Vice City stories ser jag oxå efram emot :P. Synd bara att det inte går spela online. Jag bor i Borås. Så det är väl en bit :lol:. Skulle vara kul om nån anordnade ett psp-lan eller nåt :lol:

Redigerad av Fargo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...