Jump to content

PixelRoom


j3ns
 Share

Recommended Posts

Här var det tänkt att man skulle lägga upp ett pixlat rum.

Du får ta vilket rum som hälst men hälst ditt egna eller din lägenhet (Alså ni får göra erat soprum också :ermm: ).

Proputionerna ska vara Som en kub fast invänt, hoppas ni förstår.

Man får göra Vilken storlek och nogrant man vill, så det är ingen mall men det ska liksom vara snätt up i ifrån.

Detta är ingen tävling och man får göra lite hur man vill :huh: .

Jag ska fixa mitt rum senare. Men jag tänkte att det här kunde vara en kul sak.

Glöm inte att Spara i .PNG

gör så här t.ex:

obs! Detta är inte mitt rum, det är bara en kladd. Ska göra mitt rum senare nångång. :)

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men vadå för rum?

Han syftade på Marky som postade en parkbänk.

Han sa "Vackert rum" för att topicen säger att man ska posta ett rum, även om Marky postade en parkbänk. Det ver ett ironiskt vackert rum, eftersom det inte var ett rum, det var en parkbänk. In conclusion: Han skulle alltså göra sig lustig över att Marky postade en parkbänk och inte ett rum, även om topic säger att man ska posta ett rum. Hur en parkbänk kan byggas om till ett rum ska vi titta närmare på nästa vecka.

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han syftade på Marky som postade en parkbänk.

Han sa "Vackert rum" för att topicen säger att man ska posta ett rum, även om Marky postade en parkbänk. Det ver ett ironiskt vackert rum, eftersom det inte var ett rum, det var en parkbänk. In conclusion: Han skulle alltså göra sig lustig över att Marky postade en parkbänk och inte ett rum, även om topic säger att man ska posta ett rum. Hur en parkbänk kan byggas om till ett rum ska vi titta närmare på nästa vecka.

Over and out.

Okej jag fattar!

Typ såhär >_<

Snyggt! det var så det var menat.. men har du inga ffisher på väggen eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag fattar!

Snyggt! det var så det var menat.. men har du inga ffisher på väggen eller något?

Nej, det finns faktiskt inte plats för det. Är ju trots allt inte 100% likt men kanska så. Men det är en 13 tums tv och på bilden ser det ut som en 30 tums widescreen osv >_< Har även en miniskärm. 10 tum kanske.

Sooo. Finns typ ingen plats.

Edit: Besides, jag tycker afisher är fult. Tavlor går an, men afisher. Yuck

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det finns faktiskt inte plats för det. Är ju trots allt inte 100% likt men kanska så. Men det är en 13 tums tv och på bilden ser det ut som en 30 tums widescreen osv ;) Har även en miniskärm. 10 tum kanske.

Sooo. Finns typ ingen plats.

Edit: Besides, jag tycker afisher är fult. Tavlor går an, men afisher. Yuck

okej hehe >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...