Jump to content

Anthrax


Renard
 Share

Recommended Posts

Och sen har man ju massor av roliga undergenres till alla undergenres, och sen ännu fler undergenres till de undergenrerna ^_^

Och mellan en del är skillnaden löjligt liten.

Läste något om grindcore och *nåtannat*core på wikipedia, stod att enda skillnaden var att man använde dubbelpedal i *nåtannat*core men inte i grindcore.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NWOBHM är väl ingen genre? Det var väl när band som Iron Maiden och Judas Priest "invarderade" världen?

Det är en genre.

Och mellan en del är skillnaden löjligt liten.

Läste något om grindcore och *nåtannat*core på wikipedia, stod att enda skillnaden var att man använde dubbelpedal i *nåtannat*core men inte i grindcore.

Meh, all denna core, allt suger.

Har dock aldrig sett något som skulle vara en subgenre till t.ex folk metal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen försöker du vara rolig/cool eller är du bara jävligt trög.

Vi vet redan att du inte gilla sånhär musik, så du måste inte posta här iheller. ^_^

Nej jag är inte rolig, tycker att det är löjligt att de startar sub-generer och shit för små grejjer som nån som mig inte ens kan höra skillnaden på. Det finns kanske 3-4 sub generer i rap och slutligen YES! jag lyssnar på rock, metal eller vad du nu vill kalla det, jag har minst 3 GB på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag är inte rolig, tycker att det är löjligt att de startar sub-generer och shit för små grejjer som nån som mig inte ens kan höra skillnaden på. Det finns kanske 3-4 sub generer i rap och slutligen YES! jag lyssnar på rock, metal eller vad du nu vill kalla det, jag har minst 3 GB på datorn.

Finns nog lite mer än 3-4 subgenrer till rap ska du veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag är inte rolig, tycker att det är löjligt att de startar sub-generer och shit för små grejjer som nån som mig inte ens kan höra skillnaden på. Det finns kanske 3-4 sub generer i rap och slutligen YES! jag lyssnar på rock, metal eller vad du nu vill kalla det, jag har minst 3 GB på datorn.

Man hör skillnanden.

Hör du inte skillnad mellan black och death, eller folk och progressiv, så är du lite... konstig.

Och det är oftast inga små grejer som skapar en subgenre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ni kallar Anthrax trash metal? gubbrock om man frågar mig... Slayer är riktigt trash metal

Ja fan, sen tar vi fram ölburken och kliar oss på magen.

---

Mycket komiskt att jag lyssnade på Antrhax just när jag såg denna topic. Fueled är att dö för (för att försvenska ett amerikanskt uttryck).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...