Jump to content

Kines rånad mitt i Göteborg


JMC
 Share

Recommended Posts

Stod vid Brunnsparken (kl.14:50) då jag ser en utlänning som springer förbi mig. 5 sek senare kommer en kines (kan varit en japan också) och springer efter och ropar "stanna din tjuv!".

Utläningen springer över på andra sidan där en svenne hugger tag i utläningen.

Resterande har JMC filmat.

Förklaringar i filmen:

Alla ljud är från folk runt om. JMC är helt tyst under hela inspelningen.

Den som skriker på hjälp är utläningen själv.

Gubben som säger åt oss att gå härifrån är ett svenskt fyllo som senare tror han är bror med utläningen.

Enjoy

Tyvärr ger mobiltelefoner inte speciellt bra kvalite men man ser ändå vad som händer.

>>>>> Ladda ner filmen här <<<<<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Stod vid Brunnsparken (kl.14:50) då jag ser en utlänning som springer förbi mig. 5 sek senare kommer en kines (kan varit en japan också) och springer efter och ropar "stanna din tjuv!".

Utläningen springer över på andra sidan där en svenne hugger tag i utläningen.

Resterande har JMC filmat.

Förklaringar i filmen:

Alla ljud är från folk runt om. JMC är helt tyst under hela inspelningen.

Den som skriker på hjälp är utläningen själv.

Gubben som säger åt oss att gå härifrån är ett svenskt fyllo som senare tror han är bror med utläningen.

Enjoy

Tyvärr ger mobiltelefoner inte speciellt bra kvalite men man ser ändå vad som händer.

>>>>> Ladda ner filmen här <<<<<

Jävlar utlänningar! Som dom andra sa, skicka in den till Aftonbladet eller något.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar uttlänningar! Som dom andra sa, skicka in den till Aftonbladet eller något.

Men jävla idiot, har tyckt lite synd om dig innan för alla har hatat dig men nu märker man ju att folk har sina anledningar.

JMC: Du har inte tänkt på tat du kan posta här även då du inte har något filmklipp med olika sorters våld på att visa? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jävla idiot, har tyckt lite synd om dig innan för alla har hatat dig men nu märker man ju att folk har sina anledningar.

JMC: Du har inte tänkt på tat du kan posta här även då du inte har något filmklipp med olika sorters våld på att visa? :D

Haha, tror du jag bryr mig om alla som hatar mig? Haha nej tycker bara det är kul (w00t) Och det är ju förfan bara utlänningar som gör brott, man blir så jävla förbannad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tror du jag bryr mig om alla som hatar mig? Haha nej tycker bara det är kul :D Och det är ju förfan bara utlänningar som gör brott, man blir så jävla förbannad!

BARA utlänningar som gör brott ?

Kära lilla du, kan du ge mig bevis på att inte en enda svenskfödd har gjort något brott här i Sverige, så ska jag fan fixa vad du vill åt dig.

Jag menar, till och med jag har brutit mot lagarna, jag är svensk.

Visst utlänningnar bryter mot lagarna, men det gör fan vi svenskar också, jag skulle till och med tippa på att procentuellt är det fler svenskfödda som gör brott än utlänningar, där är jag inte riktigt säker dock.

Som sagt, fixa fram information där det står att det aldrig har funnits någon svensk som gjort något brott.

Edit: Tweak, ok då, jag trodde att det åtminstonde fanns lite hopp för ungdomarnas framtid.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tror du jag bryr mig om alla som hatar mig? Haha nej tycker bara det är kul (w00t) Och det är ju förfan bara utlänningar som gör brott, man blir så jävla förbannad!

Egentligen borde jag väl bara skratta.. Lär ju inte få in något i ditt huvud direkt ändå. Men skitsamma.

När har jag sagt att du bryr dig om att alla hatar dig till exempel? Jag tyckte synd om dig sa jag, att du inte bryr dig märks mycket väl, för annars hade du väl hållt käften så vi slapp höra på dig.

Simpa: Lika bra vi skiter i honom, han är alldeles för dum i huvudet för att förstå. Bra att du försöker iaf :D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BARA utlänningar som gör brott ?

Kära lilla du, kan du ge mig bevis på att inte en enda svenskfödd har gjort något brott här i Sverige, så ska jag fan fixa vad du vill åt dig.

Jag menar, till och med jag har brutit mot lagarna, jag är svensk.

Visst utlänningnar bryter mot lagarna, men det gör fan vi svenskar också, jag skulle till och med tippa på att procentuellt är det fler svenskfödda som gör brott än utlänningar, där är jag inte riktigt säker dock.

Som sagt, fixa fram information där det står att det aldrig har funnits någon svensk som gjort något brott.

Jag har också brutit mot lagen, men jag har hört att det är fler % utlänningar som sitter i fängelse än svenskar, men jag vet inte! Men jag tycker att om man har kommit in i sverige, ska man jävla följ lagarna också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stod vid Brunnsparken (kl.14:50) då jag ser en utlänning som springer förbi mig. 5 sek senare kommer en kines (kan varit en japan också) och springer efter och ropar "stanna din tjuv!".

Utläningen springer över på andra sidan där en svenne hugger tag i utläningen.

Resterande har JMC filmat.

Förklaringar i filmen:

Alla ljud är från folk runt om. JMC är helt tyst under hela inspelningen.

Den som skriker på hjälp är utläningen själv.

Gubben som säger åt oss att gå härifrån är ett svenskt fyllo som senare tror han är bror med utläningen.

Enjoy

Tyvärr ger mobiltelefoner inte speciellt bra kvalite men man ser ändå vad som händer.

>>>>> Ladda ner filmen här <<<<<

Skicka till Aftonbladet och håva in 71000:-, innan jag snor filmen och gör det! :D

tipsa71000_artikel_764347_0.gif

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...