Jump to content

VC stuntfilm


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Hyffsad download speed. Med min 0.5 ligger den över 60 kb/s. Återkommer med betyg

EDIT: Har sett filmen nu. Vart ska jag börja? Iallafall - Stuntsen var för mesta dels bra men jag fick känslan av att du använde gravity fusk eller använde Handling editor för att göra bilen lättare. Det var bara motorcykel stunts vilket jag åtminstonne tycker att man ska variera. Musiken var bra Pain äger. Redigeringen, njaaa Windows Movie Maker är inget bra program, försök lära dig Vegas eller något annat. Lite för kort. Hade inget intro, det var hela filmen i ett kör.

Overall 5/10

Redigerad av Mervin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hyffsad download speed. Med min 0.5 ligger den över 60 kb/s. Återkommer med betyg

EDIT: Har sett filmen nu. Vart ska jag börja? Iallafall - Stuntsen var för mesta dels bra men jag fick känslan av att du använde gravity fusk eller använde Handling editor för att göra bilen lättare. Det var bara motorcykel stunts vilket jag åtminstonne tycker att man ska variera. Musiken var bra Pain äger. Redigeringen, njaaa Windows Movie Maker är inget bra program, försök lära dig Vegas eller något annat. Lite för kort. Hade inget intro, det var hela filmen i ett kör.

Overall 5/10

Nej jag har faktiskt inte andvänt några sådana fusk.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket "stunt" ser moddat ut? 0.o ...det var inga stunt som jag inte skulle klara av och med det kan jag säga att stunten va ganska enkla xD.

bra musik...testa att synka bilden med ljudet nästa gång, gärna i vegas för ett bättre reultat...och varför inte ta det lugnt och verkligen få till bra stunt innan man klipper ihop det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...