Jump to content

GTA PixelCity


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

Här är Triumfbågen (The Arc of Triomphe) också.. :P

innan den är riktigt klar =

edit* jag har lagt till ringar där uppe typ

Här är en ekta bild:

200px-Arc_de_Triomphe_766554_1.jpg

Aha vad ska jag göra då? :) säg ett till hyres hus med reklam på taket för det är vad jag håller på med nu..

Men herregud!! jag ladde till ringarna för det första och jag har gjort den och jag lovar och svär... jag kan faktist göra lite också.. jag fick massa roliga ider som gick igenom ganska bra men igen tror ju på mig.. :D

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aha vad ska jag göra då? :) säg ett till hyres hus med reklam på taket för det är vad jag håller på med nu..

En request går ju ut på att du inte vet från början vad vi ska be dig göra. :P

Jag tror att du har gjort triumfbågen själv.

Känner du till historian om Petter och Vargen?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är Triumfbågen (The Arc of Triomphe) också.. :P

innan den är riktigt klar = http://img58.imageshack.us/img58/1126/triumfbgenqt9.png

edit* jag har lagt till ringar där uppe typ http://img227.imageshack.us/img227/1875/triumfbgenkf2.png

Här är en ekta bild:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...de_Triomphe.jpg

Aha vad ska jag göra då? :) säg ett till hyres hus med reklam på taket för det är vad jag håller på med nu..

Det är vad du letar efter på Google...

En request är en förfrågan. Och i sådanna här fall kan dem reda ut om "fuskare" fuskar eller inte...

Gör en bensinmack med vallgrav och Coca Cola reklam så tror vi dig... Tror jag.

Qoute @ Jens:

Jo det blir så när man ljuger...

Ringarna är lätt att ta bort. Och sen spara som något annat namn. Vi tror dig inte ännu...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En request går ju ut på att du inte vet från början vad vi ska be dig göra. :P

Jag tror att du har gjort triumfbågen själv.

Känner du till historian om Petter och Vargen?

Nej men jag har hört om rödluvan och vargen :)

Det är vad du letar efter på Google...

En request är en förfrågan. Och i sådanna här fall kan dem reda ut om "fuskare" fuskar eller inte...

Gör en bensinmack med vallgrav och Coca Cola reklam så tror vi dig... Tror jag.

Aha då måste jag göra det också.. men får fixa det till imorgon för jag har fotbolls match tidigt, men ni kan få se bild för bild tills det är färdigt.. okej?

och sen litar ni på mig och alla andra här så det blir ett lite mer trivsamt forum?

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men jag har hört om rödluvan och vargen :)

Aha då måste jag göra det också.. men får fixa det till imorgon för jag har fotbolls match tidigt, men ni kan få se bild för bild tills det är färdigt.. okej?

och sen litar ni på mig och alla andra här så det blir ett lite mer trivsamt forum?

Vist. Men bara så du vet. Det är ett trivsamt forum. Det är bara det att om man ljuger från första början blir man inte så tror alla på personen direkt efter det är klart att det var fusk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vist. Men bara så du vet. Det är ett trivsamt forum. Det är bara det att om man ljuger från första början blir man inte så tror alla på personen direkt efter det är klart att det var fusk...

aaaaaa! Den har jag hört! och så är det nu men jag måste väll bevisa mitt.. *suck*

BTW vad ska det vara för färg på macken? :) ska det vara statoil färger eller okq8 färger?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aaaaaa! Den har jag hört! och så är det nu men jag måste väll bevisa mitt.. *suck*

BTW vad ska det vara för färg på macken? :) ska det vara statoil färger eller okq8 färger?

ok som du vill...

så här har jag kommit än så länge..

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja, jag orkar inte göra det nu, sorry. Men jag hann med lite saker. Är trött som fan. Ni får säga till om jag har glömt något senare när det är färdiguppdaterat.

Imorgon ska jag inget göra så imorgon är det färdiguppdaterat!

Hej sålänge! :)

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det ser ut som en bäck som rinner runt macken :D

Tack då .. jag försöker faktist mitt bästa! och så får jag inte plats med nått så mycket större än en "bäck"!

Nej, inga båtar. Jag skämtade. Vallgrav. Däremot skulle det vara fräsigt med monster i vallgraven. Eller åtminstone lite sunkiga bubblor. Dyigare vallgrav, helt enkelt. :)

okej lite gröna bublor blir det.. ;) fast det blir imorgon.. hoppas jag kommer ihåg det.. jo det gör jag..

Gör den typ som min vallgrav vettja! :P

vi får se imorgon! måste sova nu.. ni får grilla mig mer imorgon.. :P

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...