Mikolan Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 http://img133.imageshack.us/img133/6896/1154188170771nc6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Den ser ut som 50 cent! Nu fattas bara en pistol och en keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Förstår inte mening med tråden, men avvaktar med att låsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Meningen är väl att katter är totally fucking superior Och gulliga också http://img139.imageshack.us/img139/2052/1152974569854gp4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Förstår inte mening med tråden, men avvaktar med att låsa. Som titeln säger ("Katt-Tråden, Post some fucking cats!") så tror jag att man ska posta bilder på katter, eller kanske att man ska posta katter? EDIT: Stuffonmycat.com? Redigerad 30 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Som titeln säger ("Katt-Tråden, Post some fucking cats!") så tror jag att man ska posta bilder på katter, eller kanske att man ska posta katter? EDIT: Stuffonmycat.com? Ja så efterbliven är jag inte inte fattade rubriken. Men hur meningsfull är den om jag formulerar mig så istället? Nej det är inget stuff på den katten... därimot http://www.catsthatlooklikehitler.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Meningen är väl att katter är totally fucking superior Yup. Katter e många gånger smartare än hundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Här finns massor av fina katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Yup. Katter e många gånger smartare än hundar. De är inte lika lättlärda som hundar dock, och DET är bevisat. Dessutom så är hundar bättre på att visa känslor. Redigerad 30 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Och hundar rifs inte och bits inte, desutom är dom skönare att hålla om, en katt bara trycker ner klorna i skinnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Om vi ska vara på katt-temat så måste man se denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Nej, katter är mycket gosigare och gulliga. Och de rivs och bits inte, om man nu inte går fram och plockar upp en helt okänd katt på gatan eller har en väldigt ouppfostrad katt. Word Fast båda djuren har ju sina fördelar. En hund kan du ju lära massa saker och leka med osv. Medans en katt sköter sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Och hundar rifs inte och bits inte, desutom är dom skönare att hålla om, en katt bara trycker ner klorna i skinnet Jag har lärt min katt hut, hon rivs då inte. Katter har mycket ludnare päls än hundar. Sedan, bästa fördelen, man slipper plocka upp deras bajs (om man har en utekatt vill säga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 http://www.scz.org/images/animals/98_image_africanlion1.jpg Den här tråden var iaf nåt för Kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag har lärt min katt hut, hon rivs då inte. Katter har mycket ludnare päls än hundar. Sedan, bästa fördelen, man slipper plocka upp deras bajs (om man har en utekatt vill säga). Hoppas den inte går runt och skiter i folks sandlådor bara Här får du en tillbakalutad och avslappnad katt http://img112.imageshack.us/img112/3351/1153003579507ki1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Hoppas den inte går runt och skiter i folks sandlådor bara Nejdå, finns inga sandlådor där jag bor. ... Men kanske grannens pool? Tar ett kort på min katt när jag orkar. Men här är en söt en. http://img143.imageshack.us/img143/9587/kitten186fg5.jpg Redigerad 30 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 De är inte lika lättlärda som hundar dock, och DET är bevisat. Dessutom så är hundar bättre på att visa känslor. Det går inte att lära ut saker till katter, men de lär sig själva. Vi har ett rum i vårat hus där det finns massvis med porslin och grejer, och där finns ingen dörr, så vi har satt upp en sån här ringklocka som man har i butiker. Du vet, så det piper när man går förbi. Han vet att det piper när han går förbi, och att vi kommer och skäller ut honom. Han vet även att den inte piper oftare än max en gång på fem sekunder. Därför brukar han iblan smyga efter oss då vi går in i rummet, varefter han gömmer sig. Och hurvida katter kan visa känslor... Jag tror att katternas känslor är mer äkta så att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det går inte att lära ut saker till katter, men de lär sig själva. Vi har ett rum i vårat hus där det finns massvis med porslin och grejer, och där finns ingen dörr, så vi har satt upp en sån här ringklocka som man har i butiker. Du vet, så det piper när man går förbi. Han vet att det piper när han går förbi, och att vi kommer och skäller ut honom. Han vet även att den inte piper oftare än max en gång på fem sekunder. Därför brukar han iblan smyga efter oss då vi går in i rummet, varefter han gömmer sig. Haha! Min katt då, jag hänger tygremsor på toppen av mina dörrhandtag, så kan hon ta sig in och ut utan att jag behöver öppna, genom att dra i tygremsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 http://www.scz.org/images/animals/98_image_africanlion1.jpg Den här tråden var iaf nåt för Kattälskaren Han äger ju inte ens en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts