Jump to content

Soft air gun billigt var?


Bubba
 Share

Recommended Posts

Du kan inte få både billigt och bra. Antingen eller :teehee:

Jo, utomlands så kan man det. Det var en kompis till mig som köpte en softairgun som var assbra med lasersikte och sånt för 17 euro , det skulle väl kosta 1000 kr i Sverige, men då kostar ju resan så du kanske har rätt ändå hehe:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe jo de kan ju bli ganska dyrt =)

Men kan ni hitta en så bra soft som möjligt (Eldriven) för max 1000 kr på combatzone för jag fattar mig inte på vilken som är kraftigast mm...

eller kan ni säga vad jag ska tänka på vid köp av soft?

Jag var på tyngsryd marknad å köpte en soft för några dagar sen och två dar efter pajja den... så när man drar bak fjädern så åker kulan ut genom pipan... hahahaha fin kvalite :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, utomlands så kan man det. Det var en kompis till mig som köpte en softairgun som var assbra med lasersikte och sånt för 17 euro , det skulle väl kosta 1000 kr i Sverige, men då kostar ju resan så du kanske har rätt ändå hehe:P

Haha jag köpte en med Lasersikte och sånt på Kvibergsmarknad för 60kr och den höll samma klass som dom kompisar köot i utlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...