Jump to content

Min första bil!


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej jag kommer med en ny updatering och den sista tills på onsdag! Jag följde Audipowers råd med att sätta dit en motor... Hoppas den ser bra ut och jag är ledsen för alla grejer som inte följde med motorhuven upp.. aja här har ni motorn!

Ofta nyare bmw har 3cylindriga motorer :wub:

Riktigt jävla fint allså, men tycker du bör tänka lite på polycounten.

Och btw, förstora bmw märket på fälgarna :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag tillbaxs från min semester! Gud vad skönt det var.. Aja vadå 3 cylindrig? jag vet inte vad det är för motor jag gjorde bara en motor :huh: men sedan är det där med polycounten... "No can do" tyvärr... Igentligen skulle det vara en "Render" I c4dportal.com men sedan kom jag på att det skulle vara ett projekt i gta sa!! Mycket bättre! aja ni kanske får en updatering i morron om jag orkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hehe hade lite extra krafter över... Gjorde inte så mycket jag gjorde bara lite vid karossen nere vid hjulen!

EDIT: Jag vill inte göra er nervösa men... Hehe... Nu är polycounten uppe i 24413 hehe... Kanske börjar bli lite mycket!

post-3787-1153858184_thumb.jpg

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe hade lite extra krafter över... Gjorde inte så mycket jag gjorde bara lite vid karossen nere vid hjulen!

EDIT: Jag vill inte göra er nervösa men... Hehe... Nu är polycounten uppe i 24413 hehe... Kanske börjar bli lite mycket!

Men herre gud, fälgarna, säten, bilen.. Fantastiskt :huh::lol:

Förbannade polycount, den skulle gärna inte få finnas :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tackar så himla mycket och jag håller med! Men utan polys inga spel :'( :'( :'(

EDIT: Förresten, Audipower... Du sa att du kanske hade någon som kunde konvertera min bil in till san andreas?? Skulle vara tacksam om du hörde av dig.

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eeer... Den där bilen ligger kanske på 16k polygoner osmoothat. Men på alla renderingar du visar så ligger den på 100k++. Du bör INTE sätta in den där i SA. Det enda den där modellen är bra för är stillbilder samt förrenderade bilder.

Men annars. Najs för att vara första bilen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eeer... Den där bilen ligger kanske på 16k polygoner osmoothat. Men på alla renderingar du visar så ligger den på 100k++. Du bör INTE sätta in den där i SA. Det enda den där modellen är bra för är stillbilder samt förrenderade bilder.

Men annars. Najs för att vara första bilen! :lol:

Tack och för det första... Den ligger inte över 100.000 polysar!! Den ligger runt 25.000 polysar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack och för det första... Den ligger inte över 100.000 polysar!! Den ligger runt 25.000 polysar!

Möjligt att den ligger på runt 25k osmoothat. Men jag ser klart o tydligt att det är minst 100k när du har smoothat o renderat. Kolla hur Cinema 4D räknar polygonerna, om den räknar osmoothat eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...