Jump to content

Min första bil!


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja men det beror på hur bra dator du har! Tittade på en bil med ca 20000 polysar i ett spel... Det tar fyj*vla mycket kraft men det blir snyggt som bara tusan!

Mjo. Du har rätt, men man skulle kanske kunna fixa en low version och en high? Vanligt vis gör ju inte folk detta men iochmed att du nu har 16000 polys så kanske det skulle vara en ide?

Förövrigt är ju bilen snygg så det är klart att man vill ha med den i spelet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det är inte så lätt att fixa det... Då måste jag göra något som heter "Add thickness" och det är ganska avancerat men jag ska se vad jag kan göra! Men här har ni en liten update!

EDIT: Nu har jag lagt dit broms skiva :) (stolt :ermm: )

post-3787-1153322958_thumb.jpg

post-3787-1153322995_thumb.jpg

post-3787-1153348141_thumb.jpg

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej nu har jag en liten updatering! Och detta kanske blir den sista nu till imorrn för då åker jag på semster till på tisdag! Aja jag har lagt dit en ny färg på bilen sedan har jag gjort iordning BMW märket så att dom inte lyser sådant och sedan har jag gjort om lite vid lyserna och lagt dit rutor vid lysena!

post-3787-1153415517_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg uppdatering :huh:

det enda som fattas nu är motorn

Ledsen men jag tror inte det komemr någon.... Jag är inte så bra men man kan ju altid försöka! Men jag är typ 90 procent säker på att det inte blir någon! Men om jag ska ha in bilen in i san andreas så lägger jag dit en bild av en motor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...