Jump to content

Vad i helv***!


 Share

Recommended Posts

Hej nu blir jag lite fundersam, jag beställde mitt GTA LCS på www.webhallen.com och det står "Skickad: 2006-06-23" jag kom hem idag, kollade min mail kollade posten ingen "kom och hämta på ica" brev eller nåt sånt medans alla andra på forum osv har fått deras spel? är det något fel med just min beställning eller är det någon annan som inte fått erat spel om ni beställt från webhallen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brevet är för stort för att levereras rakt ner i din brevlåda, därför måste du hämta det på ICA. Så aär det för mig också när jag beställer stora paket. Inga fel med det.

Är det inte så hos alla? Eller det beror på var man bor?

ingen "kom och hämta på ica" brev
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel fel och åter fel.... till att börja med så får man välja sätt att betala spelet på (om det är en respektabel spelsida)

antingen så kan du köpa via postförskott då spelet skikkas till närmaste post.

eller via faktura då spelet dimber ner i brevlådan som ett litet vykort och du har ett antal dagar att betala på dig (ca 15 dagar)

eller så kan man betala på kreditkort.. men det gör nog ingen här.

och brevet är inte för stort att skikkas till brevlådan som sagt, inte för att skryta men jag fick mitt gta:lcs kl 11:20 på torsdags morgon-dagen det släpptes :rolleyes: hare nice!

OBS jag köpte mitt på www.spelbutiken.se där får du spelet dagen efter du beställt om du beställer innan 16:00 och alltid på realesen om du bokar...!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel fel och åter fel.... till att börja med så får man välja sätt att betala spelet på (om det är en respektabel spelsida)

antingen så kan du köpa via postförskott då spelet skikkas till närmaste post.

eller via faktura då spelet dimber ner i brevlådan som ett litet vykort och du har ett antal dagar att betala på dig (ca 15 dagar)

eller så kan man betala på kreditkort.. men det gör nog ingen här.

och brevet är inte för stort att skikkas till brevlådan som sagt, inte för att skryta men jag fick mitt gta:lcs kl 11:20 på torsdags morgon-dagen det släpptes :P hare nice!

OBS jag köpte mitt på www.spelbutiken.se där får du spelet dagen efter du beställt om du beställer innan 16:00 och alltid på realesen om du bokar...!!!!!!!!!

Även om det är en röd dag som nu midsommar (23:e) är? Kanske ska börja köpa spelen där om inte prisskillnaden är allt för mycket. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om det är en röd dag som nu midsommar (23:e) är? Kanske ska börja köpa spelen där om inte prisskillnaden är allt för mycket. :P

OOOHH HERREGUUUD MIDSOMMAR ÄR INGEN RÖD DAG FÖR DET FÖRSTA OCH DEN 22 ÄR EN TORSDAG DÅ DET SLÄPPTES INTE PÅ FREDAN!! MIDSOMMARDAGEN ÄR RÖD!!! efterbliven eller :P

Redigerad av The Balla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stog att det släpptes 23:e på webhallen så nej jag är inte efterbliven och jo midsommar är visst en röd dag:)

Spelet släpptes 23:e, på vissa ställen 22:a. Midsommarafton är inte röd (23:e), utan midsommardagen därimot är röd (24:e)

För f*n... har inte fått mitt spel idag heller, det står att webhallen har gta lcs på lager oxå.. någon annan som bokat på webhallen och inte fått det än ?

Jag vet vad felet är, Webhallen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lungt the balla >_< tog det inte så allvarligt endå >_< haah , jo men webhallen har alltid förut varigt tidiga med leveranser sissodär 2 dagar innan release men tydligen inte den här gången, har jag det inte imorgon avbeställer jag och köper från game eller något. jo ska börja med spelbutiken eller cdon isället >_< och det var min pappa som sa att midsommar var röd så jag skyller på honom :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lungt the balla >_< tog det inte så allvarligt endå >_< haah , jo men webhallen har alltid förut varigt tidiga med leveranser sissodär 2 dagar innan release men tydligen inte den här gången, har jag det inte imorgon avbeställer jag och köper från game eller något. jo ska börja med spelbutiken eller cdon isället >_< och det var min pappa som sa att midsommar var röd så jag skyller på honom :shifty:

haha fan lider med dig asså... det stod på spelbutiken att realesen var på onsdag...den 21 så ja höll på att kräkas när jag inte fick det (av besvikelse) men då drog ja ner o kollade EB o det var en dag försenat till (22) höhö men fan du har ju fått vänta i minst 5 dagar nu:S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...