Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) SERVERNS STATUS: För att göra det enklare att hitta servern, lägg till IP 217.211.184.180:27015 i Favoriter Är det någon som vill köra rollspel online på San Andreas? Det funkar dock bara med version 1.0 av SA, så att om nu har nyare kommer det inte att funka. Själv har jag en server uppe som heter "Jojjes RP Server" så om ni vill spela är det bara att komma in. Där ni skriver erat namn kan ni skriva [GTAsajten] före erat namn, så vet jag var ni kommer ifrån. Redigerad 27 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Är det ingen som vill köra? Kom igen nu, det måste finnas någon som vill! EDIT: En "thai2" var inne på min server. Var det någon av er? O_o Redigerad 26 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Jag är med. Ska bara tanka ner det först. Redigerad 26 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Rollspel? Förklara lite om saken, och varför du kallar det rollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Kan inte spela SAMP. När jag försöker starta får jag upp en shitload felmedelanden, allvarligt, minst ett i sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Håll ner enter bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Rollspel? Förklara lite om saken, och varför du kallar det rollspel Jo men, alltså, man gör gäng och kanske kör lite Gang Warfare, köper vapen, osv. osv. Det är det jag menar. EDIT: Servern är uppe nu, ni som vill får komma in. Redigerad 26 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ska tanka ner nu så kommer jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ska tanka ner nu så kommer jag! Whee, tänkte starta ett gäng på 4 päron där vi heter "De 4 Nilsarna" eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Heter den verkligen Jojjes RP server?? Hittar den inte :'( EDIT: Hitta nu, jag kommer! EDIT2: Jag har lagt till dig i favoriter nu, men var e servern? Redigerad 26 juni, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Hmm, konstigt.. Har du prövat att lägga till IP-n i Favoriterna som i första posten? EDIT: Sorry för the downtime, internet CP-ade sig. EDIT 2: Eftersom ingen är inne på servern stänger jag ner den. Jag kommer att öppna om ni frågar. Redigerad 26 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hmm, konstigt.. Har du prövat att lägga till IP-n i Favoriterna som i första posten? EDIT: Sorry för the downtime, internet CP-ade sig. EDIT 2: Eftersom ingen är inne på servern stänger jag ner den. Jag kommer att öppna om ni frågar. Nej!! Jag väntade men såg inte att den var uppe. Öppna vill testa SA-MP ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 LoL, okej, öppnar då rå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag kommer in och kollar läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Försöker connecta, men inget händer... :| Står bara "Retrieving server info..." men inget händer ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Det borde funka, körde nyss med Ice Cube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Glömmde ta connect... Nu var det ju ingen inne... :\ När ska du spela igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Finns det ingen degradering så att man kan göra 2.0 till 1.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är den fortfarande uppe? Jag vill testa, har ju spelat på alla andra Onlinesaker som gtasajten har haft men har inte kört ny Sa:mp. Vill gärna spela lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Ja, den är fortfarande uppe. Ska vi köra? EDIT: Plus, läs i första posten om du inte hittar servern. För att göra det enklare att hitta servern, lägg till IP 217.211.184.35:27015 i Favoriter Redigerad 26 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts