Jump to content

Demolitonman


Engfors
 Share

Recommended Posts

Tjena, har varit fast på det där jävla uppdraget i flera månader nu :S

Någon som kan ta emot savefil sen göra uppdraget?

Elr någon som kan säga hur man styr helikoptern, då jag bara kan åka i sidled :b

Aja tack i förhand : )

Försök klara det först kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska man göra på uppdraget?

:ermm:

Åka med den lilla helikoptern in i byggnadsställningen och plantera bomber för att sen detonera dom vilket görs automatiskt när den sista bomben är släppt. Och Engfors, om du tar det lugnt och väntar tills rutor poppar upp med instruktioner så står det hur man styr helikoptern. Jag brukar sänka helikoptern, åka framåt, sänka den för att inte åka in i ställningen, sänka helikoptern o.s.v.

Skulle gärna hjälpt dig men har inte VC installerat för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Tjena, har varit fast på det där jävla uppdraget i flera månader nu :S

Någon som kan ta emot savefil sen göra uppdraget?

Elr någon som kan säga hur man styr helikoptern, då jag bara kan åka i sidled :b

Aja tack i förhand : )

jag sitter också fast på det uppdraget vet hur man styr men alla byggnads arbetarna slår ner helikoptern hela tiden >_<
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag sitter också fast på det uppdraget vet hur man styr men alla byggnads arbetarna slår ner helikoptern hela tiden ^_^

Du fick ju hjälp i VCS-forumet, även om det är fel forumdel. Och du behöver ju som sagt inte göra det för att klara storyn, så det är lugnt. ;)

Men ett tips kan jag ge åt dig här och nu. Kör in propellrarna i snubbarna som jagar dig... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...