Jump to content

Slutet på spelet


Cyper
 Share

Recommended Posts

Ja Claude dödar Maria och det har jag vetat aslänge >_<

Ända sen jag klarade av spelet första gången.

Hon tjatar och tjatar och tjatar sen får han nog och *PANG*

Hehe, kommer själv inte ihåg. Var så länge sen jag klarade ut spelet. Varvade dock det idag. Claude är lite.. Hmf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Claude är lite... hans karaktär passar inte in i storyn. En tyst kille som bara nickar då och då... och han ska vara en mördare... en ute efter hämnd.

Han växlar inte ens ett enda ord med Catalina då han lämnar in pengarna. Ser mig alltid han som en robot eller något annat omänskligt. Hoppas man får veta mer av han I GTA IV, vilket jag tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det kommer jag ihåg! Som jag skrattade... Faktist, så såg jag den första gången hos en kompis, vi satt och spelade det och vips så hade vi klarat ut det.. Sen när jag kom hem satte jag igång det direkt för att få se den igen... >_<

Btw, call me noob but i don't know what spoiler is, anyone?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det kommer jag ihåg! Som jag skrattade... Faktist, så såg jag den första gången hos en kompis, vi satt och spelade det och vips så hade vi klarat ut det.. Sen när jag kom hem satte jag igång det direkt för att få se den igen... >_<

Btw, call me noob but i don't know what spoiler is, anyone?

.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Spoiler_warning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...