Jump to content

World Cup 2006 - Germany


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag som reporter för Mycket Sport har fått ett uppdrag. Att recensera en sport.

Fotboll:

Man går omkring och sparkar på en boll och försöker få den "in" i en bur av metal. Men den har ingen dörr. Bollen kan lätt rymma ut igen.

Spelarna är oftast förjävliga. Divor som fan och det blir världens liv om dom sparkar på bollen och sen flyger in i den där förbannade metalburen. Jag testade. Men inte fan vart det något liv inte.

Och ännu värre om någon av dom där Divorna som spelar får en liten stukning.

Över alla nyheter väsnas det "Hoppas han/hon är spelklar till VM eller någon annan Divatävling."

Nej. Fotboll är den värsta sporten som finns.

-5 G'n

GGGGG

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är sjukt fotbollsintresserad, och VM är ju aldrig fel. Så opatriotisk som jag är så hejar jag inte på Sverige utan på Brasilien, för att jag tycker att det ska vara som med klubblagen, att man ska heja på det laget som man verkligen känner för. Och jag gillar verkligen Brasilien.

Jag tycker att Carlos Alberto Parreira skulle ha tagit med Kerlon i sin trupp, ungefär som Svennis tog med Walcott. Kerlon är en riktigt skön spelare som spelar fotboll på samma sätt som Ronaldinho. Sök på honom på www.youtube.com så ska ni få se hans dribbling som han gör på match som kallas för "sälen".

Jag längtar till VM som F*N och vill se skönt lir och hoppas att det blir fler mål i detta VM än förra.

Som en sista rad så hoppas jag verkligen att Ronaldo ska göra minst tre mål till så att han tar ledningen i alla tiders VM-skytteliga :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte sett en ända match med honom. Men jag har sätt videosnuttar för ganska länge sedan, det säger det mesta om hans kvalitéer. Hur många har du sett?

Ingen det är ju det jag menar. Utan att se en match kan man kalla honom stjärna?

Inte min logik.

Videosnuttar räcker inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen det är ju det jag menar. Utan att se en match kan man kalla honom stjärna?

Inte min logik.

Videosnuttar räcker inte.

Jag har aldrig kallat han stjärna, jag har däremot sagt att han är en talang för det är han. Men han är som en stjärna för det flesta vet ju vem killen är. Han kanske inte är så jättebra för jag har ju aldrig sett en match, men om alla tidningar säger det och storklubbar vill ha honom så är han väl lite av ett underbarn, och stjärnstatus, ja det har han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Världens största talang är Messi och Fabregas.

GTApimp....: Nej de är inga storstjärnor, känner inte till någon av dom du nämnde kan bara en spelare. Som heter speed, en back i england...

Ja? har jag sagt något annat?

Läs hans inlägg. Han sa att de inte var stjärnor. Och då sa jag att Freddie är någon stjärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det ultimata fotbollssnackset? Själv säger jag chilinötter. :lol: Dricka kan variera. :lol:

Chilinötter är smaskens, dock blir man förbaskat törstig av det. Nä, jag håller mig till att chips är det bästa att smaska på. Gärna med någon dipp till, dryck brukar oftast vara läsk eller öl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...