Jump to content

Ratt och pedaler


Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Ok, Skriv tillbaka så fort sin möjligt... Hittade drivrutinen på www.driversguide.com eller www.driverguide.com

Tror inte det är rätta drivrutninen för mig, min ratt saknar force feedback, i alla fall vad jag kan se.

Men jag testar iaf :)

EDIT: har nu testat, den nya drivrutninen gör ingen skillnad. Det konstiga är dock att ratten går att använda.

Mitt stora problem nu är att ställa in så att pedalerna gasar/bromsar istället för att ändra vinkel.

Detta är svårt eftersom jag inte kan ändra några inställningar på ratten.

Vore trevligt om någon som använder ratt kunde lägga upp en bild på sina settings.

Kan också tillägga att jag också kan svänga med pedalerna, jag kan helt enkelt inte få dom att gasa/bromsa -.-

Redigerad av Terrorysta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är SA gjort så att det ska fungera med ratt&pedals ?

Det var iaf inte VC, där blev man tvungen att ladda ner något program.

För mig funkar det inte heller, varken VC eller SA. Eller, jo. Ratten funkar, men inte pedalerna. Och det suger ju att gasa med ratten :) .

Har för mig att det fanns en annan sån här tråd, där vi konstaterade att det helt enkelt inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig funkar det inte heller, varken VC eller SA. Eller, jo. Ratten funkar, men inte pedalerna. Och det suger ju att gasa med ratten ^_^ .

Har för mig att det fanns en annan sån här tråd, där vi konstaterade att det helt enkelt inte funkar.

Jag kan "gasa" CJ med pedalerna men jag kan INTE gasa/bromsa med en bil.

Så pedalerna funkar utmärkt, det är mina inställningar som inte vill stämma -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...