Jump to content

Bästa gitarrister


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du tycker inte det är skickligt gjort?

Nej, inte särskilt.

Eller, va? Skulle inte jag svara? Ursäkta...v...va..vad sade du? Oj, hehe, erhm...

*Ställer mig längst bak i kön*

Ursäkta, inte meningen att trängas.

On-topic måste jag hylla Lou Reed. White Light/White Heat är det skränigaste och underbaraste av skränigt och underbart. För att inte tala om hur underbar European Son är. Och frispel på låtar som Heroin.

Mumma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var bättre, men ändå mest bara shredding. Han har ju ingen känsla när han spelar.

Haha, avundsjuk för att du inte kan spela så snabbt själv eller? :D

"YEAH!, nu-metal med sina ascoola nedstämda power chords ÄGER! FETT med känsla!". Yngwie har mer känsla än hela Carebear-fabriken, lille vän. Det kan uppfattas som enformigt att lyssna igenom hela hans diskografi i ett streck, det tänker jag inte säga emot om. Men när du påstår att han bara är fart och ingen känsla, då blir jag kall om fötterna. Det går att blanda fart och känsla lilla bubben, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, avundsjuk för att du inte kan spela så snabbt själv eller? :D

"YEAH!, nu-metal med sina ascoola nedstämda power chords ÄGER! FETT med känsla!". Yngwie har mer känsla än hela Carebear-fabriken, lille vän. Det kan uppfattas som enformigt att lyssna igenom hela hans diskografi i ett streck, det tänker jag inte säga emot om. Men när du påstår att han bara är fart och ingen känsla, då blir jag kall om fötterna. Det går att blanda fart och känsla lilla bubben, faktiskt.

Nu börjas det med mellanstadiesnacket igen. Jag har aldrig påstått att jag ens är en tiondel så bra som Yngwie är. Måste man vara bättre än någon för att få ha synpunkter?

Det jag har hört av honom består mest bara av massa shreds och grejs. Visst, det är jävligt snabbt och snyggt gjort, men jag har inte märkt att han har så mycket känsla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjas det med mellanstadiesnacket igen. Jag har aldrig påstått att jag ens är en tiondel så bra som Yngwie är. Måste man vara bättre än någon för att få ha synpunkter?

Grattis, fint gjort där med att anklaga mig för att göra saker "igen". Iaf., den vanligaste orsaken till att folk säger som du gör, "Det är bara snabbhet, ingen känsla, wäh wäh wäh" är för att man inte själv skulle klara av det. Ser ingen större anledning till att du skulle vara annorlunda.

Det jag har hört av honom består mest bara av massa shreds och grejs. Visst, det är jävligt snabbt och snyggt gjort, men jag har inte märkt att han har så mycket känsla.

Ok. Så varför skrev du inte från första början att det var enligt vad du hört? Du framställde det som fakta istället, vilket var lite... larvigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...