Jump to content

F&F 3 - Tokyo Drift


Roxxy
 Share

Recommended Posts

Som BOW WOW sa i trailern, ''If you ain't outta control, you ain't control it''.

Tack BOW WOW för den fantastiska upplysningen, nu kan jag allting om drifting och dess teknik bakom ratten! :mellow:

Denna filmen kommer suga kuk, som de 2 första. Bara en jävla massa fula bilar med fula bodykits som gör ingen nytta,

NAWZZZZZZ, Hip hop fitt wannabes och den jävla undergorund ztyle y0 d00d språket. Fy fan....jävla FLOPP.

Vad tycker ni själva :o

Ni kommer säkert älska den, fy skäms på er, ni som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som BOW WOW sa i trailern, ''If you ain't outta control, you ain't control it''.

Tack BOW WOW för den fantastiska upplysningen, nu kan jag allting om drifting och dess teknik bakom ratten! :mellow:

Denna filmen kommer suga kuk, som de 2 första. Bara en jävla massa fula bilar med fula bodykits som gör ingen nytta,

NAWZZZZZZ, Hip hop fitt wannabes och den jävla undergorund ztyle y0 d00d språket. Fy fan....jävla FLOPP.

Vad tycker ni själva :D

Ni kommer säkert älska den, fy skäms på er, ni som gör det.

Öhm... vad menar du? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som BOW WOW sa i trailern, ''If you ain't outta control, you ain't control it''.

Tack BOW WOW för den fantastiska upplysningen, nu kan jag allting om drifting och dess teknik bakom ratten! :mellow:

Denna filmen kommer suga kuk, som de 2 första. Bara en jävla massa fula bilar med fula bodykits som gör ingen nytta,

NAWZZZZZZ, Hip hop fitt wannabes och den jävla undergorund ztyle y0 d00d språket. Fy fan....jävla FLOPP.

Vad tycker ni själva :o

Ni kommer säkert älska den, fy skäms på er, ni som gör det.

Jag kommer se den. Och om du har problem med det kan du ta dig själv i skrevet med en tång och sen DRA!

De första två filmerna var OK, tycker att det var för lite racing i dom. I 1:an var det nästan bara dragracing, och i 2:an var ju det första racet rätt överdrivet, och innehöll lite för mycket datoranimering. Sen var storyn kanske inte den mest briljanta heller.

Dock var bilarna, till skillnad från vad du säger, ganska snygga. Lite överdriven vinge på Supran i 1:an, kanske. Och språket är det inget fel på. Ungefär så jag går omkring o snackar, fast jag inte är så extrem (jag änvänder uttrycken yo och dude).

Och oavsett vad du tycker, kommer den här filmen vara en HIT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Den kommer suga. Fan att alla skulle bli helt överhypade över drifting och sånt, nu kan man inte gilla det utan att skämmas. Jag älskade drifting innan

de började köra Formula D och skit, och nu är allt överhypat.

Äntligen en normal person med känsla för bilar och motorsport :mellow:

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I svenska?

Antagligen, jag gjorde de också förut typ "Yooo, vad gör du?"

BTW, ska nog se filmen, 1:an hade väldigt bra story och nästan varklighetstrogna scener (nåja), 2:an var bra första gången, sen fattade man vilket billit skit den var, dock var bilarna och miljöerna rätt coola, ska nog se 3:an, men inget säger att jag ska betala för de :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...