Jump to content

Police Mod? :o


Exelion
 Share

Recommended Posts

Jo, jag var runt på letade efter mods till SA. Plötsligt korsade jag en sida, där det fanns en mod, som riktade sig mot poliser och "Tjänsten".

Enligt Features noteringarna kunde man göra mer en bara åka omkring och mörda bovarna i VIGILANTE.

Nej, här hade dom faktiskt satt in en hel del coola saker faktiskt.

Istället för att bara trycka på VIGILANTE knappen, kunde man patrullera gatorna, och hålla utkik efter förbrytare.

När man kanske är ute och leker med sin polisbil, kan man få ett radio meddelande om något händer, och dom ber dig åka och kolla läget. Det kan handla om bank rån, hastighets förbrytare eller terrorist attacker :)

Men det absolut häftigaste - MAN KAN KALLA PÅ FÖRSTÄRKNING! Brandbil, poliser, ambulanser - Det är helt upp till en själv.

Tyvär är det så att denna modden inte är slutförd, och jag tror inte att den blir det.

Enligt källan http://mods.moddb.com/5411/police-mod/ så kan ni se, att den inte har vart aktiv på snart ett år.

Vilket jag tycker är synd. Jag vet inte om man ska se detta som en request, eller som ett vädjande efter sammarbete till att skapa en sån här typ av mod, då jag inte har några kunskaper alls inom modding.

Det ända jag ber om, är att kanske försöka hitta en sådan här typ av mod, eller hojta till om ni ser något iaf.

Jag har letat i 3 månader redan, och nu vänder jag mig till er.

Tackar på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...