Jump to content

Berätta om era äventyr i SA.


Recommended Posts

Jag gillar när det händer saker som jag inte alls är beredd på. T.ex senast igår, så var jag på väg till Las Venturas för att göra ett uppdrag. När jag hade kommit halvvägs så hände något otroligt. Ett plan krashade mitt framför näsan på mig och började explodera och brinna. Civila brydde sig inte alls och vissa gick rakt in i elden utan att bry sig. :lol: Hehe, flum.

I alla fall, jag kanske inte svarade på frågan, jag vet inte .. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt så hände nästan samma sak mig. Jag handlade kläder på Bincos i San Fierro. Hade parkerat bilen en bit i från. När jag skulle gå och hämta bilen så åker ett flygplan ner från ingestans och exploderar, då exploderade några bilar och några dog. Brandbilen kom och allt blev normalt. Min bil sprängdes dock :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns när jag sprängde en bil utanför huset och brandbilen envisades med at spola in mig in i garaget, gång efter gång efter gång efter gång efter gång efter gång....

:lol:

Minns väl en jakt mot militären... blev jagade av dom och tog flykten till Mount chilliad. Tog crossen och körde ifrån dom jävlarna. Stannade på toppen ett bra tag... vågade inte gå ner! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste var väl när jag körde på motorvägen eller vad man ska kalla det i LV och en tjej springer ut i vägen, såklart så stannar bilarna framför och allting går snett, 2 bilar började brinna, sen sprängdes dom och så fortsatte det så tills alla bilar var kolsvarta :lol: Sen kom brandkåren och började (som vanligt) spruta sitt vatten på mig även fast jag inte stog i lågor..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså varför kan inte sonna som du bara dö! dö dö döööö! fan vad det suger med IDIOTER som du och jag skiter i om jag blir varnad bannad ba så du vet.

Välkommen till forumet... men här ger man inte personangrepp på varandra. Speciellt inte utan anledning.

Gta_erra: Du får säga fan hur mycket du vill! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu minns jag ett under som hände mig!!

Jag crusade i öknen med en skit snygg bil. Plötsligt kommer en polis framför mig och jag råkar nartuvligt vis köra på honom...

(Jag körde över honom och han överlever!!)

Så arg han vart så skulle nartuligt vis han skjuta på mig...

Jag skjöt tillbaks och jag fick tre stjärnor...

Två sekunder senare så kom helikoptern och droppade en swat kille preics före jag skjöt ner den....

Men Swat kille hade fått några bra träffar och jag var j*kligt ära att dö!!

(Ursäkta språket)

Jag har en Car Spawner till mitt Gta Sa. När jag är stressad av Swat kille så råkar jag spawna en båt istället för en motorcyckel...

Gissa på vem båten landade på...

Swat kille dog och jag hann att fixa fram en motorcyckel... Efter några guppiga svärngar och vägar så hann jag till den övergivna flygplans basen och spara....

Lol säger jag bara....

:)I LOVE GTA SANANDREAS :)

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kul att åka ut på motorvägen och bara ställa en bil där.

Ställa sig bredvid och titta vad som händer

Först kommer en bil, *pang* rätt in i min bil.

Sen efter kommer en till *pang* rätt in i den andras bil

sen blir det värsta kaos på motorvägen.

det är specielt kul när första bilen smäller så det blir domino effekten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ute och sprang på motorvägen i Lv.

Jag blev lite sugen på att snatta en bil och sprang ut för att stoppa trafiken.

Det var en polis motorcykel som stannade först och så hör man polisen säga.

"I´m trying to kill my X whife" :mellow:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja ...

En gång ... var jag ensam. Ute i skogen ... :)

Jag letade efter spökbilarna, jag skulle nämliga ta en av dem och åka och modda den. Jag körde sakta omkring på min ordentligt skadade cross.

Jag hör ett mystiskt ljud och blir livrädd. Plattan i mattan och jag flyger iväg ...

... rakt in i ett träd. Moppen tar fyr och exploderar.

Jag inser nu att jag är helt ensam ute i skogen, 01.34 på natten och det är helt stilla.

Plötsligt kommer en grön dimma insvepande från ingenstans! Jag blir lite ängslig och börjar springa mot en väg.

Eftersom jag undvikit att gymma på ett par månader är jag fet och långsam. Min dyra kostym sänker farten och det går allt trögare i uppförsbacken.

Plötsligt! Så hör jag ett ljud ... vad kan det vara? En uggla? En motor? Nej! Det är fotsteg ...

Jag hör hur dem kommer närme ... sakta sakt sakta ... dem är alldeles bakom kröken .. vid bergets fot.

Jag drar motvilligt upp min desert eagle ... hukar mig bakom ett par buskar ... laddar ... och siktar.

En svart gestalt kommer gåendes mot mig ... jag känner hur svetten droppar ner på tangentbordet.

Nu ser jag den! Jag avfyrar två skott mot magen. Gestalten faller ner på marken i en långsam dvala. jag hör något komma från gestalten. Vad var det? Ord? Engelska på bruten tyska?

Jag smyger fram ... och i ljuset från månen ser jag ... att där ligger ...

Vill ni veta vem? :(

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja ...

En gång ... var jag ensam. Ute i skogen ... :)

Jag letade efter spökbilarna, jag skulle nämliga ta en av dem och åka och modda den. Jag körde sakta omkring på min ordentligt skadade cross.

Jag hör ett mystiskt ljud och blir livrädd. Plattan i mattan och jag flyger iväg ...

... rakt in i ett träd. Moppen tar fyr och exploderar.

Jag inser nu att jag är helt ensam ute i skogen, 01.34 på natten och det är helt stilla.

Plötsligt kommer en grön dimma insvepande från ingenstans! Jag blir lite ängslig och börjar springa mot en väg.

Eftersom jag undvikit att gymma på ett par månader är jag fet och långsam. Min dyra kostym sänker farten och det går allt trögare i uppförsbacken.

Plötsligt! Så hör jag ett ljud ... vad kan det vara? En uggla? En motor? Nej! Det är fotsteg ...

Jag hör hur dem kommer närme ... sakta sakt sakta ... dem är alldeles bakom kröken .. vid bergets fot.

Jag drar motvilligt upp min desert eagle ... hukar mig bakom ett par buskar ... laddar ... och siktar.

En svart gestalt kommer gåendes mot mig ... jag känner hur svetten droppar ner på tangentbordet.

Nu ser jag den! Jag avfyrar två skott mot magen. Gestalten faller ner på marken i en långsam dvala. jag hör något komma från gestalten. Vad var det? Ord? Engelska på bruten tyska?

Jag smyger fram ... och i ljuset från månen ser jag ... att där ligger ...

Vill ni veta vem? :(

Adolf ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...