Jump to content

Hela videon med attacken mot Pentagon 9/11 släppt


Jacker
 Share

Recommended Posts

Dem borde släppa allt dem har om attackerna, fattar inte varför dem håller inne med skiten. Genom att släppa allting så får dem ju slut på konspirationsteorierna.

Ja, visst. Det borde dom göra. Dom borde släppa filmer där folk blir skadade, bara för att Mr. Loose Change ska få för sig att han hade fel.

Låter bra, ska vi inte visa en film där den där folk blir våldtagna av Hagamannen, för jag tror inte på det. Tror tjejerna våldtog sig själv.

Or not.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Ja, visst. Det borde dom göra. Dom borde släppa filmer där folk blir skadade, bara för att Mr. Loose Change ska få för sig att han hade fel.

Låter bra, ska vi inte visa en film där den där folk blir våldtagna av Hagamannen, för jag tror inte på det. Tror tjejerna våldtog sig själv.

Or not.

Hur vet du att man ser människor som blir dödade? Offren befann sig inuti byggnader och flygplan, där lär ju knappast sprutat blod över kamerorna.

Och varför visar man detaljbilder från bombdåden i London förra året? Varför får vi i dokumentär efter dokumentär se på döda och nästan döda människor i förintelselägren?

aikjonas12: Stabilisatorn syns, enligt dig, klart och tydligt på kamerabilderna, men inte på bilden jag postade. Enligt den officiella förklaringen var det ett Boeing 757 av den typen på bilden som jag postade inblandade i terrordåden. Jag har flygit många gånger, och har aldrig noterat ett "spjut" längst fram på något av dem. Jag har inte heller sett ett på bilder av kommersiella flyg.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du att man ser människor som blir dödade? Offren befann sig inuti byggnader och flygplan, där lär ju knappast sprutat blod över kamerorna.

Och varför visar man detaljbilder från bombdåden i London förra året? Varför får i i dokumentär efter dokumentär se på döda och nästan döda människor i förintelselägren?

Haha, en del hoppade från WTC för att 'överleva', räcker inte det som bevis så vet jag inte fan vad som är tillräckligt.

Ge mig bild på en 'detaljbild'...

Det är därför att då handlade det om 6 miljoner människor, inte 4000.

Det är nog lite mer intressantare än USAs 9/11, tyvärr.

Sen så kommer det komma dokumentär efter dokumentär om 9/11 oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aikjonas12: Stabilisatorn syns, enligt dig, klart och tydligt på kamerabilderna, men inte på bilden jag postade. Enligt den officiella förklaringen var det ett Boeing 757 av den typen på bilden som jag postade inblandade i terrordåden. Jag har flygit många gånger, och har aldrig noterat ett "spjut" längst fram på något av dem. Jag har inte heller sett ett på bilder av kommersiella flyg.

På villka bilder syns det ett spjut? Jag kan bara notera 3 bilder som du har publicerat.. Något jag missat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en del hoppade från WTC för att 'överleva', räcker inte det som bevis så vet jag inte fan vad som är tillräckligt.

Ge mig bild på en 'detaljbild'...

Det är därför att då handlade det om 6 miljoner människor, inte 4000.

Det är nog lite mer intressantare än USAs 9/11, tyvärr.

Sen så kommer det komma dokumentär efter dokumentär om 9/11 oxå.

Jag syftade på Flight 93, där dem har hållt tillbaks allt videomaterial fram tills nu då dem släpper en 10 frames lång video. Finns hur mycket film som helst som visar när flygplanen flög in i WTC, och i många nyhetsinslag såg man folk som hoppade.

Och man ser knappast en massa döda människor i en bevakningskamera ett par hundra meter bort. Allt man vill se är bekräftelse att det verkligen var ett plan.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en del hoppade från WTC för att 'överleva', räcker inte det som bevis så vet jag inte fan vad som är tillräckligt.

Jacker säger ju knappast att det aldrig flög in någontign i WTC, utan att det inte var ett flygplan som körde in i Pentagon.

Någon sa att det alltid uppkom konspirationsteorier och att folk borde ge sig, och visst - det är spännande med konspirationsteorier och det kan vara en del i att man tror på dem, men det känns som om pKz med flera borde vara lite mer öppna för alternativa möjligheter. Detta måste ju iaf vara den mest övertygande konspirationsteorin någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på Flight 93, där dem har hållt tillbaks allt videomaterial fram tills nu då dem släpper en 10 frames lång video. Finns hur mycket film som helst som visar när flygplanen flög in i WTC, och i många nyhetsinslag såg man folk som hoppade.

Och man ser knappast en massa döda människor i en bevakningskamera ett par hundra meter bort. Allt man vill se är bekräftelse att det verkligen var ett plan.

Ok, men då får jag fråga dig. Kan du få jävligt många fler frames med en övervakninskamera (Tack Kattis), som ska övervaka en väg? Dom vill väl bara inte släppa ut en massa videos där man verkligen ser hur en frus man blir mördad, TÄNK LITE PÅ DOM DRAPPADE, helvete.

USA vill bara inte släppa ut filmerna pga att media kommer tortera ihjäl dom, precis som ni gör här. Ni skriver skit ni sett på filmer. A.k.a konspirationer, som enligt mig, inte är ett dugg bevis.

Ja, vad ville du se då? Att det var en missil...? Förstår dig.

@Tweak: Ge mig en anledning till varför USA skulle skjuta in en missiljävel in i Pentagon, när dom vet att hela USA tittar på det, och att dom skulle döda sina egna.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tweak: Ge mig en anledning till varför USA skulle skjuta in en missiljävel in i Pentagon, när dom vet att hela USA tittar på det, och att dom skulle döda sina egna.

Jag är inte alltför insatt i detta, jag förtydligade bara det som Jacker sade.

Men hela USA tittade väl knappast på det, inte en jävel har ju sett nåt förräns nu, när de släpper en skitdålig övervakningsfilm som de har haft 4-5 år på sig att redigera.

Anledningarna var väl många, men som sagt är jag inte så jätteinsatt. De fixade väl iaf folkets stöd till diverse landsinvasioner, och skaffade sig en jävla massa olja. Lär ju ha funnits fler anledningar än det också.

post-8449-1147873264_thumb.jpg

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte alltför insatt i detta, jag förtydligade bara det som Jacker sade.

Men hela USA tittade väl knappast på det, inte en jävel har ju sett nåt förräns nu, när de släpper en skitdålig övervakningsfilm som de har haft 4-5 år på sig att redigera.

Anledningarna var väl många, men som sagt är jag inte så jätteinsatt. De fixade väl iaf folkets stöd till diverse landsinvasioner, och skaffade sig en jävla massa olja. Lär ju ha funnits fler anledningar än det också.

Inte jag heller..

Skitdålig? Den var från en ÖVERVAKNINGSKAMERA, det blir ingen jävla NASA-grafik på den heller.

Ja, klart allt ska handla om Olja, varför skyllde dom inte på Norge då för då? Dom har ju också mycket olja.

Den dagen USA attackerar Norge pga "terrorister", så tar jag självmord.

@Bilden: Haha, mjo. Visst. Lär ju inte vara så svårt att åka ner med planet när det väl behövs. Och så kanske det är en stoooor gräsmatta där, vem fan vet.

Samma med WTC, det var 0.00001 chans att man kom från med telefonen vid 10 000meters höjd. Konstigt nog så åkte dom på 330 meter. Skillnad, jo.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag heller..

Skitdålig? Den var från en ÖVERVAKNINGSKAMERA, det blir ingen jävla NASA-grafik på den heller.

Ja, klart allt ska handla om Olja, varför skyllde dom inte på Norge då för då? Dom har ju också mycket olja.

Den dagen USA attackerar Norge pga "terrorister", så tar jag självmord.

Du är fan omöjlig att diskutera med, ärligt talat. Du bad mig ge några anledningar, jag gör det du börjar svamla om Nogre och olja och väljer att inte se resten av det jag skrev. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är fan omöjlig att diskutera med, ärligt talat. Du bad mig ge några anledningar, jag gör det du börjar svamla om Nogre och olja och väljer att inte se resten av det jag skrev. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... :P

Ok, ja, jag vet. Har fått hört det många gånger. Konstigt.

Svarar på aledningen här då, wtf.

Du skrev:

Anledningarna var väl många, men som sagt är jag inte så jätteinsatt. De fixade väl iaf folkets stöd till diverse landsinvasioner, och skaffade sig en jävla massa olja. Lär ju ha funnits fler anledningar än det också.

Så, du menar att dom bombade sig själv, sitt eget folk,

högsta huset i världen? för att få olja..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, ja, jag vet. Har fått hört det många gånger. Konstigt.

Svarar på aledningen här då, wtf.

Du skrev:

Anledningarna var väl många, men som sagt är jag inte så jätteinsatt. De fixade väl iaf folkets stöd till diverse landsinvasioner, och skaffade sig en jävla massa olja. Lär ju ha funnits fler anledningar än det också.

Så, du menar att dom bombade sig själv, sitt eget folk,

högsta huset i världen? för att få olja..?

För det första, jag vet inte ens vad jag tror. Det började med att jag förklarade vad Jacker menade, och ja..

Om det nu var USA, lär olja ha varit EN av ANLEDNINGARNA (<--- ser du - det är plural? :P ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, jag vet inte ens vad jag tror. Det började med att jag förklarade vad Jacker menade, och ja..

Om det nu var USA, lär olja ha varit EN av ANLEDNINGARNA (<--- ser du - det är plural? :P ).

Okej.

Klart som fan att USA bombar sitt eget land bara för olja.

Klart som fan att USA ska ha olja, för att tjäna mer pengar.

Klart som fan att USA startar ett krig mot ett land fast dom inte gjort något.

Klart som fan att ingen i Vita huset, sa emot detta krig. Utan allt gick bra. Konstigt att ingen sa till tidningarna om det dom visste, så att USA skulle bli busted.

Konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.

Klart som fan att USA bombar sitt eget land bara för olja.

Klart som fan att USA ska ha olja, för att tjäna mer pengar.

Klart som fan att USA startar ett krig mot ett land fast dom inte gjort något.

Klart som fan att ingen i Vita huset, sa emot detta krig. Utan allt gick bra. Konstigt att ingen sa till tidningarna om det dom visste, så att USA skulle bli busted.

Konstigt.

DET HÄR ÄR FAN OMÖJLIGT. Läs vad jag skrev, snälla. Jag sa att olja lär ha varit en av anledningarna, och menade att det måste ha funnits fler, vilket jag förtydligare med att skriva en jävla parantes till dig och allt. Ändå lyckas du missa det och skriva "boma sitt eget land BARA för olja. Det är fan sjukt, och du ska vara 16? :P

Resten klarar jag inte att svara på, du ger mig huvudvärk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET HÄR ÄR FAN OMÖJLIGT. Läs vad jag skrev, snälla. Jag sa att olja lär ha varit en av anledningarna, och menade att det måste ha funnits fler, vilket jag förtydligare med att skriva en jävla parantes till dig och allt. Ändå lyckas du missa det och skriva "boma sitt eget land BARA för olja. Det är fan sjukt, och du ska vara 16? :P

Resten klarar jag inte att svara på, du ger mig huvudvärk.

Har läst på vad du skrev, MEN EFTERSOM DU, SOM ÄR SÅ JÄVLA SMART, INTE GER MIG NÅGRA ANDRA ANLEDNINGAR ÄN OLJA, SÅ VADFAN I HELVETE SKA JAG SVARA PÅ.

Satan...

Nej, jag missade inget. Jag läste allt. Ja, jag är 16. Är tyvärr inte så van med att diskutera mot folk på forum @ internet. Tyvärr, men du är ju 15, kan diskutera mer än mig ÖVER INTERNET, så vill du vara Master of the Nerds, så welcome.

Aww, ska du ha en puss? fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...