Jump to content

Hela videon med attacken mot Pentagon 9/11 släppt


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det stämmer inte överens med ett flygplan överhuvudtaget. Och som SlIpKnOt sa, det finns övervakningskameror som fångade attacken ännu bättre. Men dem släpper man inte...

Men... om man har som avsikt att fejka så går det göra mkt bättre, varför redigerade inte regeringen filmen så den blev mer trovärdig ifall de har nåt att dölja?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har läst på vad du skrev, MEN EFTERSOM DU, SOM ÄR SÅ JÄVLA SMART, INTE GER MIG NÅGRA ANDRA ANLEDNINGAR ÄN OLJA, SÅ VADFAN I HELVETE SKA JAG SVARA PÅ.

Satan...

Nej, jag missade inget. Jag läste allt. Ja, jag är 16. Är tyvärr inte så van med att diskutera mot folk på forum @ internet. Tyvärr, men du är ju 15, kan diskutera mer än mig ÖVER INTERNET, så vill du vara Master of the Nerds, så welcome.

Aww, ska du ha en puss? fyfan.

Nej men om du inte har nåt att svara på är det väl bättre att låta bli, än att svara på något jag inte ens har sagt?

Som jag har sagt två gånger innan, jag är intwe särskilt insatt och kunde därför bara ge dig 1-2 anledningar, vilket tyder på att jag inte är så "JÄVLA SMART".

Och dom här "du-har-inget-liv-argumenten" funkar inte. ¨Jag har absolut ett liv utanför datorn med kompisar, fritidsintressen med mera.. Här skulle jag kunna sjunka till din nivå och dra upp hur ditt liv ser ut med kompisar och intressen (förutom cs då), men det gör jag inte. Eller där gjorde jag det ju typ, men inte så grundligt <_<

Och du, än är jag inte "The master of the Nerds" (om du med det menar att man är bäst på att diskutera?") många här på forumet som är tusen gånger bättre än mig :lol: Men jag jag kämpar vidare :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men om du inte har nåt att svara på är det väl bättre att låta bli, än att svara på något jag inte ens har sagt?

Som jag har sagt två gånger innan, jag är intwe särskilt insatt och kunde därför bara ge dig 1-2 anledningar, vilket tyder på att jag inte är så "JÄVLA SMART".

Och dom här "du-har-inget-liv-argumenten" funkar inte. ¨Jag har absolut ett liv utanför datorn med kompisar, fritidsintressen med mera.. Här skulle jag kunna sjunka till din nivå och dra upp hur ditt liv ser ut med kompisar och intressen (förutom cs då), men det gör jag inte. Eller där gjorde jag det ju typ, men inte så grundligt <_<

Och du, än är jag inte "The master of the Nerds" (om du med det menar att man är bäst på att diskutera?") många här på forumet som är tusen gånger bättre än mig :lol: Men jag jag kämpar vidare :P

Tweak, det enda du skriver om mig har andra redan skrivit.

Jag vet att jag har skrivit upp mitt liv här, och jag vet att jag inte kan diskutera. Fast endå ska du hålla på att skriva om det. Som någon jävla upprepning.

Hitta på något eget.

"Du har inget liv", har jag aldrig skrivit, och jag trodde aldrig du skulle tro att "Master of the Nerds" var seriöst. Men du trodde visst det. Som andra sagt, Ironin är svårt att uppfatta på internet.

Men, skulle jag kunna träffa dig IRL skulle jag kunna diskutera mycket bättre än när jag skriver. Varför vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men... om man har som avsikt att fejka så går det göra mkt bättre, varför redigerade inte regeringen filmen så den blev mer trovärdig ifall de har nåt att dölja?

Det tänkte jag också på när jag läste igenom tråden.

Klart som fan att den är äkta.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pkz: Snälla. Det funkar inte alltid att bara mangla ner folk i debatter, man måste ha argument också.

Tack för infon.

Agrument EQUALS Konspirationsteorier

Ingen här har en blekaste om hur 9/11 egentligen hände, ingen på internet. Inte skaparen av Loose Changes. Inte Michael Moore. Oändlig fight. Tyvärr.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak, det enda du skriver om mig har andra redan skrivit.

Jag vet att jag har skrivit upp mitt liv här, och jag vet att jag inte kan diskutera. Fast endå ska du hålla på att skriva om det. Som någon jävla upprepning.

Hitta på något eget.

"Du har inget liv", har jag aldrig skrivit, och jag trodde aldrig du skulle tro att "Master of the Nerds" var seriöst. Men du trodde visst det. Som andra sagt, Ironin är svårt att uppfatta på internet.

Men, skulle jag kunna träffa dig IRL skulle jag kunna diskutera mycket bättre än när jag skriver. Varför vet jag inte.

Nu får du mig typ att tycka synd om dig, varför vet jag inte.

Jag stör mig bara på att du försöker få mig att se ut som en datornörd utan liv när det faktiskt är du som är det, men jag ser inget fel i det. Du ber om hjälp med problem här och skaffar vänner, det är trevligt och jag dömer dig inte för det men jag tycker inte du ska använda det som ett argument mot mig när du är mycket värre själv.

Jag är ledsen att jag inte upopfattade ironin, men som du och många andra har sagt är det svårt att uppfatta över internet :lol:

Att du inte kan diskutera, det tycker jag faktiskt.. Men du borde väl få försöka ändå, I guess, men jag lackade bara som fan när du säger att jag sagt saker jag inte har sagt och tar saker ur tomma intet.

Jag tror också att det skulle gå bättre för dig IRL, kanske för mig också, då jag kanske IRL skulle tänka mig för lite innan jag gör nåonting som kan såra någon annan. Till exempel det med att jag visade alla SlewME:S pm var ju inte så jättegenomtänkt, och jag har väl fått det jag förtjänar. Han hatar mig :)

Att jag skulle sno saker andra skriver tycker jag inte stämmer, jag skriver det jag tycker och om nån annan har sagt nåt liknande innan kan jag faktiskt inte rå för det.

Jag har inte sagt att du har sagt att jag inte har nåt liv, utan att du använde dig av den sortens argument.

Det har hänt innan, bl.a när vi diskutera om alla hjärtans dag så sa jag att det var uppblåst av affärerna för att de ville tjäna pengar, du kontrade med att säga att jag kunde vara tyst eftersom jag ändå bara sa så för att jag hellre köpte RAM-minne än rosor till en tjej :P

Fett jävla off-topic, kanske skulle skrivit detta i ett PM. Du kan svara i Pm om du vill svara, okej? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för infon.

Agrument EQUALS Konspirationsteorier

Ingen här har en blekaste om hur 9/11 egentligen hände, ingen på internet. Inte skaparen av Loose Changes. Inte Michael Moore. Oändlig fight. Tyvärr.

Det är mycket bättre argument än dina. Du har inga. Du bara läser halva Tweaks post, försöker hitta på det mest korkade sättet att tolka det på. Sen skriver du något i stil med "VA!! SKULLE USA FEJKA 9/11 BARA FÖR OLJA?!?!?!!one!!1elva!", och sen avslutar du med någonting om att Tweak av någon anledning inte skulle ha något liv förutom datorn och att han är den största datornörden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är mycket bättre argument än dina. Du har inga. Du bara läser halva Tweaks post, försöker hitta på det mest korkade sättet att tolka det på. Sen skriver du något i stil med "VA!! SKULLE USA FEJKA 9/11 BARA FÖR OLJA?!?!?!!one!!1elva!", och sen avslutar du med någonting om att Tweak av någon anledning inte skulle ha något liv förutom datorn och att han är den största datornörden.

Förhelvete R2D2.

Tänk att i varenda jävla topicjävel skriver du "oneelven!!11" Och förvränger mig. Eftersom han bara gav mig en anledning som jag skulle svara på, så skrev jag det där med olja.

För helvete R2D2, du ger dig alltid på dig den svaga. Precis som i Tupac-tråden. Du, P-C, mm på Cortez.

Varför inte bara skita i och skriva ?

Och det där med datorn var ironi, tyvärr.

Läser hela Tweaks poster, men som sagt så skulle jag diskutera bättre IRL, eftersom jag skriver på ett sätt så bara jag förstår mig på det.

Peace Tweak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förhelvete R2D2.

Tänk att i varenda jävla topicjävel skriver du "oneelven!!11" Och förvränger mig. Eftersom han bara gav mig en anledning som jag skulle svara på, så skrev jag det där med olja.

För helvete R2D2, du ger dig alltid på dig den svaga. Precis som i Tupac-tråden. Du, P-C, mm på Cortez.

Varför inte bara skita i och skriva ?

Och det där med datorn var ironi, tyvärr.

Läser hela Tweaks poster, men som sagt så skulle jag diskutera bättre IRL, eftersom jag skriver på ett sätt så bara jag förstår mig på det.

Peace Tweak.

Jag använder "one!!elva11!!" för att markera att något var idiotiskt.

Om Tweak säger att en av anledningarna är oljan så är det inte _bara_ för oljan, förstår du?

Mycket möjligt att jag hoppar på den svaga. Det är inte anledningen dock. Jag "hoppar på" den som jag tycker har fel. Ganska logiskt va?

Jag skulle också diskutera bättre IRL, men det är inte ett försvar för att man drar helt sjuka slutsatser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder "one!!elva11!!" för att markera att något var idiotiskt.

Om Tweak säger att en av anledningarna är oljan så är det inte _bara_ för oljan, förstår du?

Mycket möjligt att jag hoppar på den svaga. Det är inte anledningen dock. Jag "hoppar på" den som jag tycker har fel. Ganska logiskt va?

Jag skulle också diskutera bättre IRL, men det är inte ett försvar för att man drar helt sjuka slutsatser.

Okej.

haha, men jag kan väl då inte svara på en fråga om en annan anledning då jag inte vet någon till?

Mjo, visst. Och den är alltid jag. HEHE. Konstigt R2D2, håll dina kommentarer inom dig när jag diskuterar med någon annan. Logiskt det med.

Sjuka slutsatser? Haha, okidoki.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.

haha, men jag kan väl då inte svara på en fråga om en annan anledning då jag inte vet någon till?

Mjo, visst. Och den är alltid jag. HEHE. Konstigt R2D2, håll dina kommentarer inom dig när jag diskuterar med någon annan. Logiskt det med.

Sjuka slutsatser? Haha, okidoki.

Jag vet inte när jag hoppade på dig senast pkz. Det var nog i Dump, Skrivbord där du hoppade på mig senast utan att jag hade gjort dig någonting.

Sen hoppade du på mig i 2pactråden för några dagar sedan, inte heller då hade jag gjort dig någonting.

Så jag kanske inte är ensam direkt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Javisst, det är kalas. Återigen är det flera på en, en trend/fluga på GTAsajten numera.

Tycker att vi gör såhär nu för att lätta upp stämningen lite. Ni alla som snackar om att personer är kassa på att debattera osv. slutar med detta och ni som säger andra saker som är irrelevant till tråden slutar med detta.

Ska vi försöka att hålla en seriös nivå på detta för en gång skull?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte när jag hoppade på dig senast pkz. Det var nog i Dump, Skrivbord där du hoppade på mig senast utan att jag hade gjort dig någonting.

Sen hoppade du på mig i 2pactråden för några dagar sedan, inte heller då hade jag gjort dig någonting.

Så jag kanske inte är ensam direkt..

Nej, du gjorde andra saker, precis som du gjorde i 2pac tråden. Där ställde jag mig på den svaga sidan på båda (Fast Cortez inte behöver någon hjälp).

Jag skrev av mig lite bara.

Och Skrivbordstopicen skrev du en fin sak: "Fan vilken ful", eller något.

Kul och höra. Fast den bara var på skoj så är det sånna saker man håller inom sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dem inte har något att dölja borde dem släppa bättre filmer från pentagon attacken. Sen tidigare hade dem ju släppt 5 (?) frames av videon och den här filmen visar ju bara att det rykte om huset efteråt.

Och teorin om att dem inte skulle släppa bättre videos pga anhöriga låter ju patetisk. Man skulle ju inte ens för fem öre se någon bli skadad och hur mycket värre skulle det var en filmerna som är redan är släppa på WTC krasherna?

Om dem vill bli av med misstankarna borde dem släppa bättre filmer så debaten kan stoppas :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både pKz och R2 kniper käft från och med nu. Ska ni fortsätta med erat efterblivna gräl får ni göra det över PM.

Höhö, makt.

Jag tror USA är kapabla till det mesta, t ex att spränga sina söta byggnader. Var det någon som visste att killen som ägde WTC tog ut en försäkring 6 veckor innan flygplanen för att han var rädd för terroristattacker? Det är skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

:P

För mycket inlägg med skit för att jag ska orka svara på alla. Men jag försöker så gott det går.

Bush- familjen, Osamas familj (ja, Bush har starka relationer med den familjen), den amerikanska vapenindustrin, akiteägare, you name it har tjänat riktiga hackor sedan attackerna inträffade. Bush och Osama äger stora aktier, eller liknande, i vapenföretagen. När krigen startade skapdes givetvis en efterfrågan på vapen, vilket gjorde vapenindustrin produktiv och lönsam. Bush, Osamas och resten av gängets pengar har växt oerhört mycket. Sen att USA fick kontroll över stora oljetillgångar i Mellanöstern är yttligare ett ekonomiskt stjäl.

Sympatin från det amerikanska folket om att invadera Afghanistan och Irak hade varit låg om inte det här hade inträffat.

Och sist, men inte minst - makten. The PATRIOT Act som det kallades (läs mer).

Att USA's regeringen skulle göra det här är inte helt uppåt väggarna. Det har funnits och finns sjuka regimer. Det kanske inte är så uppenbart i det här fallet. Och USA har planerat att iscensätta terrorattacker förr - OPERATION NORTHWOODS (<---Länk).

- - -

Att man inte släpper allt videomaterial p.g.a. det är "känsligt" är skitsnack... Som sagt, det har visats mycket mer stötande material i TV. Och varför visade och visar TV- kanalerna attackerna mot WTC om och om igen? Är inte det känsligare än Pentagon- attacken? Dog det inte fler i WTC? Och som pKz själv sa, medierna visade folk som hoppade från byggnaderna. Sa du inte emot dig själv där? <_<

- - -

Den påstådde kaparen, Hani Hanjour, hyrde flygplan på "Freeway Airport" några månader innan attackerna. Enligt instruktören och annan personal på flygplatsen hade han "under medel pilotkunskaper". Då kan han knappast utföra den manövern som pKz illustrerar utan att studsa på gräsmattan. En Boeing 757 är knappast ett stuntplan, så jag tror inte ens en erfaren pilot skulle kunna utföra den manövern.

Dessutom så lutar flygplan nosen uppåt vid inflygning (såvida piloten inte vill störta, eller utför en dykning). Det skulle kunna vara det enda sättet att inte studsa på gräsmattan, men om Hani gjorde så hade skadorna sett annorlunda ut. Och som ni själva ser på filmen kommer "planet" in vertikalt.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...