Jump to content

Msn


Always_Mongo
 Share

Recommended Posts

Min kompis gör något på sin data så att man ser han mailadress baklänges i msn(där under namnet)

Han vägrar att berätta hur man gör får någon! Men om någon här vet hur man gör så skulle han bli väldigt sur och det blir ju skoj (w00t)

Vet någon?!

Skapa en identisk eadress med den du har fast skriv den baklänges sen logga in? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skapa en identisk eadress med den du har fast skriv den baklänges sen logga in? (w00t)

Då måste han ju adda honom igen. Sen vet jag inte om det är så att bokstäverna vänder sig också.

Jag har hört att det är något tecken man lägger in, men jag vet inte riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kunde frågat i Msn topicen.

har en liknade fråga hur gör man så bokstäverna i nicket varierar i storlek?

Det är ett visst tecken man ska ha så blir dom stora inom dom och sen små bakom. har tecknet i ett dokument ska se om jag hittar.

EDIT:Hittade dom. Du ska sätta en sån: ๑ och sedan skriva ditt namn eller vad du ska ha tex ๑Mirre๑ så blir det stort..=)

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag gjort, men när jag öppnar det med w0rd finns ingen text (w00t)

1) Download this textfile and open it with Wordpad (or Notepad, but then you won't see the char).

2) In your text editor, hold Ctrl and press A (Select All). Then hold Ctrl and press c (Copy). You've now copied the special reverse character into your memory.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...