Jump to content

Välja bort ett sinne...


Patrik
 Share

Vilket sinne skulle du välja bort?  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

:rolleyes:

Hörseln är viktigare än synen, någon som tänkt på det? B)

Förlorar man synen hör man och reagerar bättre.

Förlorar man hörseln behöver man inte se bättre.

Nej nej, ok, man kanske hör mycket bättre än vanligt om man förlorar synen men, synen är tusen gånger bättre än den förbättrade versionen av hörseln.

Stod mellan smaken och lukten. Men jag valda lukten. Hur kan man mista smaken? :'( All mat!

Lukten kan lika gärna fara åt h******e! (Skoja >_< ) Men den goda datorlukten är härlig! Det luktar kretskort varje dag i mitt rum! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som väljer luktsinner, ni vet att man inte kommer känna smaken på nåt om man inte kan känna lukten va?

Man känner typ bara om det är surt eller söt osv då...

Smartare att bara ta bort smaken då istället för lukten, som blir både smak och lukt då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som väljer luktsinner, ni vet att man inte kommer känna smaken på nåt om man inte kan känna lukten va?

Man känner typ bara om det är surt eller söt osv då...

Smartare att bara ta bort smaken då istället för lukten, som blir både smak och lukt då :)

Ska du säga :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som väljer luktsinner, ni vet att man inte kommer känna smaken på nåt om man inte kan känna lukten va?

Man känner typ bara om det är surt eller söt osv då...

Smartare att bara ta bort smaken då istället för lukten, som blir både smak och lukt då :)

Aha, är det därför jag känner exakt samma smak om jag håller för näsan eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej, ok, man kanske hör mycket bättre än vanligt om man förlorar synen men, synen är tusen gånger bättre än den förbättrade versionen av hörseln.

Visst så ser man saker på långt håll med synen.

Men man ser inte det som är bakom ens rygg, och om någon slår med en klubba mot bakhuvudet med den bättre

hörseln så hör man det och hinner reagera :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst så ser man saker på långt håll med synen.

Men man ser inte det som är bakom ens rygg, och om någon slår med en klubba mot bakhuvudet med den bättre

hörseln så hör man det och hinner reagera :)

Öhmm? Okej... Man hinner göra de ja... :rolleyes:

Testa igen när du är riktigt täppt i näsan. B)

Har varit så täppt att jag tvungen att använda munnen för att andas. Maten smakade lite mer isolerad, men det smakade fortfarande bra! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAute: känslen.

Allt annat är mer viktigare för mig, javisst kanske sexlusten and shit like that försvinner... och?

hellre att det försvinner än att jag inte kan höra, se, eller lukta på nått.

Vem bryr sig om sexlusten när man ändå inte kan få ett ligg. Vem vill ha sex med en person som har sår över hela kroppen. Hur ska du kunna gå, om du inte känner om du har satt ner fötterna? Hur ska du kunna greppa saker? Jag tror inte att man kan leva utan känsel, man skulle dö av alla skador man skulle få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...