Jump to content

Vem tror ni får flest brudar?


The Dude
 Share

Rösta!  

92 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag stöter inte på utlänningar särskilt ofta men nästan varje gång jag gör det så får jag höra någon kommentar: Jävla svenne.

Well. Kanske för jag bor i torslanda som är ett nazi/rasist klassat samhälle.

En utlänning frågade mig vart jag kom ifrån. torslanda svarade jag då.

-Ey, du menar rasselanda?.

-Va, vafan? Har jag sagt något som ens kan tolkas rasistiskt?

- Du beter dig som ett svin fattar dy?

Påtalom att dömma ut en hel folkgrupp, så tycker jag att utlänningar gör det misnt lika mycket. Ibland behöver man knappast göra något för att man ska få höra: Hey, svennehora vafan är det med dig? En sån kommentar kan man få endast genom att råka gå in i någon eller helt enkelt bara vara svensk

Eller att dom kallar Torslanda för rasselanda. Jovisst vi har många nazister och rasister här. Men vafan ska vi oskylldiga få höra massa skit? Härom månaden blev en knivskuren bara för att han bodde här. - kan lägga till att han inte var rasitst eller nazist, han hade bara varit på en fest och påväg hem blev han knivskuren

Det finns såklart utlänningar som jobbar och beter sej bra, men det finns abslolut lika många om inte fler som beter sej riktigt dumt åt.(eller ialafall som jag har uppfattat det. Kanske bara är häromkring man får den uppfattningen)

Ursäkta om allt är i en enda röra i mitt inlägg men jag är trött och har ont i huvet.

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lemmy legendarisk = my ass. Visste inte ens vem Lemmy var, och jag tror inte jag någonsin har hört Motörhead. :lol:

Lemmy är Legenden av legenderna inom rocken...tyst ungjävel! Har du inte hört motörhead kan du dra en runk å gå och lägga dig...eller ta och LYSSNA då för fan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lemmy är Legenden av legenderna inom rocken...tyst ungjävel! Har du inte hört motörhead kan du dra en runk å gå och lägga dig...eller ta och LYSSNA då för fan!

Antar att tycka att någon är en legend eller inte har och göra med olika personers synvinkel, kanske sa fel när jag sa "Lemmy legend = my ass". MEN, från mina erfarenheter så är inte precis Lemmy den första man börjar prata om ifall man skulle snacka rocklegender, det finns många, och betydligt (BETYDLIGT!!!) större. Och om du tycker att han är "Legenden av legenderna" så antar jag att det är din åsikt, och jag tvivlar på att många håller med dig om det.

PS: du känner inte mig, och du vet inte (allt för mycket) om vad jag kan om musik. Inte för att jag tar åt mig när du kallar mig det, men jag uppskattar om du tänker en extra gång innan du kallar någon för "ungjävel", den nästa du försöker förolämpa kan ta det personligt.

Redigerad av Lillhultas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Antar att tycka att någon är en legend eller inte har och göra med olika personers synvinkel, kanske sa fel när jag sa "Lemmy legend = my ass". MEN, från mina erfarenheter så är inte precis Lemmy den första man börjar prata om ifall man skulle snacka rocklegender, det finns många, och betydligt (BETYDLIGT!!!) större. Och om du tycker att han är "Legenden av legenderna" så antar jag att det är din åsikt, och jag tvivlar på att många håller med dig om det.

PS: du känner inte mig, och du vet inte (allt för mycket) om vad jag kan om musik. Inte för att jag tar åt mig när du kallar mig det, men jag uppskattar om du tänker en extra gång innan du kallar någon för "ungjävel", den nästa du försöker förolämpa kan ta det personligt.

Lemmy nämns i princip varje gång folk snackar rocklegender...Han har spelat musik sedan slutet av 50-talet...Han är en av Hårdrockens pionjärer, där har du!

:lol:

Ang de så kallade förolämpningarna så var det absolut inte menat så...Har tidigare sagt att allt jag säger som kan låta fel ska tas med en skopa salt... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att dom flesta svarta beter sej välldigt illa

Men snälla lille idiot.

Dom som missköter sig uppmärksammas ju alltid mer.

Den kan vara 2 st som står på stan och skriker till folk medans 22 st som bara sköter sitt

och inte har den blekaste tanken på att ge sig på folk utan anledning.

Hur fan kan man liksom bara dömma alla efter ett fåtal bråkstakar, tänk om lite, hur många kaxiga svenskar har du träffat?

Jag har också varit med om invandrare som är kaxiga fast inte fan dömmer jag alla efter deras beteende.

On topic

Jag nullade, vet inte vem som får mest brudar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lemmy! snoop dog köper väll tjejer...*nynnar på den total kassa låten P.I.M.P*

Öhm, var det inte 50 Cent som gjorde den? :D

FYI så är väl Snoop gift och har två barn har jag för mig.

My bad. Tre barn.

Shante Taylor (12 June 1997 - present) 3 children

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, var det inte 50 Cent som gjorde den? :D

FYI så är väl Snoop gift och har två barn har jag för mig.

My bad. Tre barn.

Shante Taylor (12 June 1997 - present) 3 children

Det är ganska kul när man tänker efter att musiken faktiskt är hans jobb. :lol:

Först är han på jobbet och sjunger om alla hoes and bitches, senare på dagen "Honey! im home!".

BTW, faktan kommer från imdb va? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...