Jump to content

Vad tycker ni om min hemsida?


1control
 Share

Recommended Posts

Cheez, det kommer bara fler och fler admins... :o

admin: väldigt stilren sida

den riktiga admin: vill bara att säga att det inte var jag som skrev väldigt stilren sida

100% äkta Admin: Strunta i alla andra admins. Jag är admin.

_Admin_: Lägg av, för fan. Jag är admin.

adm1n: knappast det är jag som bestämmer här ^_^

Admin: men lägg av med att förstöra min sida. nu ska jag gå in på lunar. ps jag är admin

ADMIN: Öhm jag ska fixxa så jag kan ta bort inlägg osv... det e jag som e admin

admin ffs: men lol, sidan är min, jag är admin, sluta då ffs

admain: Jag är mest admin!!

Riktiga Admin: Men vafan, jag är admin. Jävla wannabes. Jag stöder Stalin förövrigt.

addminn: jak er addminn !

Administratören: Haha, kul... Ni får inte skriva här mer, på order av admin (jag)... Ni verkar tappade bakom åsnevagnar. jak er addminn !

ADMINISTRATÖREN: JAG ÄR ADMIN VAFAN !!!

admin med stort a: jag är admin. ps jag e bög ds

Admin: Idag vaknade jag, sen ville jag äta kall mjöl och bullar. be te dubbelve jag är admin. Mitt namn är varken Kenny eller Spenny.

Han verkar vara en spektakulär prick, den där beryktade "Admin". Hittils vet vi att han hänger på Lunarstorm, stödjer Stalin, är homosexuell och varken heter Kenny eller Spenny.

Jag editerar allt eftersom det trillar in Admin- claims. Det här blir ju riktigt spännande.

:o

Dem lekar Admin :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Cheez, det kommer bara fler och fler admins...  :o

admin: väldigt stilren sida

den riktiga admin: vill bara att säga att det inte var jag som skrev väldigt stilren sida

100% äkta Admin: Strunta i alla andra admins. Jag är admin.

_Admin_: Lägg av, för fan. Jag är admin.

adm1n: knappast det är jag som bestämmer här :ermm:

Admin: men lägg av med att förstöra min sida. nu ska jag gå in på lunar. ps jag är admin

ADMIN: Öhm jag ska fixxa så jag kan ta bort inlägg osv... det e jag som e admin

admin ffs: men lol, sidan är min, jag är admin, sluta då ffs

admain: Jag är mest admin!!

Riktiga Admin: Men vafan, jag är admin. Jävla wannabes. Jag stöder Stalin förövrigt.

addminn: jak er addminn !

Administratören: Haha, kul... Ni får inte skriva här mer, på order av admin (jag)... Ni verkar tappade bakom åsnevagnar. jak er addminn !

ADMINISTRATÖREN: JAG ÄR ADMIN VAFAN !!!

admin med stort a: jag är admin. ps jag e bög ds

Admin: Idag vaknade jag, sen ville jag äta kall mjöl och bullar. be te dubbelve jag är admin. Mitt namn är varken Kenny eller Spenny.

Han verkar vara en spektakulär prick, den där beryktade "Admin". Hittils vet vi att han hänger på Lunarstorm, stödjer Stalin, är homosexuell och varken heter Kenny eller Spenny.

Jag editerar allt eftersom det trillar in Admin- claims. Det här blir ju riktigt spännande.

1control - Varför har dina posts samma IP som GT4, som bara häromdagen blev bannad för egen begäran?

:o

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajaja, åter till topic va?

Ska vara ärlig och säga att den inte var så snygg. Gillar inte färgen, upplägget och typsnittet. Faktiskt så var den jätteful!

Men bra att ta initiativ (stavning?) och göra en hemsida, det är kul för jag gör oxå hemsidor, tyvärr ingen som ligger uppe på nätet. Fortsätt jobba, om några år blir dina hemsidor skitsnygga, det lovar jag dig. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lewl, snacka om att härma 1control.se, till för att kolla läxor i vissa Engelska skolor, själv använder jag den att kolla 9B i IESE...

:shifty:

Vilken skola går du i? Går i Järfälla.

btw, tänkte precis skriva det.

Siana: Det går inte att skriva i gästboken, skriver rätt kod men det funkar inte.

Du er jete dukti :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...