Jump to content

Foto-tävling v8


Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu dubbelpostar jag, annars kommer ingen märka att jag för första gången KUNNAT ladda upp på silentwhisper:

Lite dålig kvalitet, men mina andra screens har blivit way över 1 mb.. Så imageshack ville inte..

Jag kan dock, om det önskas, fixa lite bättre, men då måste jag ta nytt foto, men det blir bättre kvalitet, fast bakgrunden ändras dock lite :D

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fördelerna med att använda kameran,

1. Du slipper alla hudds och kartan!

2. Bilderna transporteras till din mapp (Mina Dokument - GTA San Andreas - Gallery) i jpg.

3. Den är enkel att styra, behändig, sexig.

4. Dina bilder blir helt enkelt snyggare!

Var hittar jag den?

I CJs hus, brevid sprayburken som finns i hans sovrum.

Hur gör jag?

Plocka upp den, alternativt tryck TAB. Tryck in sikta (vänsterknappen) och sikta på området du vill fotografera! Sen trycker du helt enkelt på skjut (vänsterknappen)! Voila, bilden är sparad till (Mina Dokument - GTA San Andreas - Gallery).

Jaha, kan jag göra något annat med kameran?

Yepp! Gå fram till en av dina homies som du har med dig. Tryck TAB och Cj kommer fråga,

- Excuse me, can you take my picture?

Du kommer sen se dig själv springa omkring med kameran riktad mot dig, tryck TAB(?) igen för att fotta. Om du ska fotta tex en bil, kommer dina homies ställa sig framför kameran och vinka, le eller något i den stilen.

SPOILER ->Dessutom använder du den i ett par uppdrag.<-SPOILER

SLUTA SCREENA WTF. :P

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då får jag masa mig till första uppdraget, hämta kameran, åka och göra min riktigt snygga bild.. <_<>_<

Har nämligen överdrivet många moddar, så min save-file e helt C* ....

Edit: Nytt Bidrag

post-10464-1147162049_thumb.jpg

Cj efter Nattens Härjande och lite Biljard i Baren..

Den blev lite ful, jag skulle vilja ta fotot där den gamla var, fast med kameran, like tha rules says :P

Om det skulle gå för sig?

Well, jag gör det ändå nu, om that's against tha rules, så får jag väl sitta här och gråta över den.. :D

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...