Jump to content

Bigfoot spåren finns visst!


Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Därför de andra fotspåren ligger utanför stigen? Han är ju ganska stor och de övriga spåren kanske ligger där gräset är.

Rockstar kanske inte tänkte till riktigt när de gjorde spåren. Bigfoot finns säkerligen inte, men nu när man har upptäckt spåren börjar man ju fundera. :rolleyes:

Edit: Fattar inte vad du menar med bilden Spam_Snuten. Är det den där armen eller vad det är i höger bildkant, bredvid liv-mätaren du syftar på?

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför de andra fotspåren ligger utanför stigen? Han är ju ganska stor och de övriga spåren kanske ligger där gräset är.

Rockstar kanske inte tänkte till riktigt när de gjorde spåren. Bigfoot finns säkerligen inte, men nu när man har upptäckt spåren börjar man ju fundera. :wub:

Så han gick igenom träden? Och den andra foten gick på just den (de där stigarna?), hmm, ok, jaja. :rolleyes:

Näj nu ska jag inte bråka med samuelszon, du är för schysst! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tack NightHawk (pallar inte göra strecken du har).

Nej, helt ärligt vet jag inte varför det är just spår från ett ben. Att kanske övade att gå på en catwalk? :rolleyes:

Haha, vad kul det lät. Men man börjar som sagt undra när man ser dessa spår. För om det är spår så borde det ju vara mer spår eftersom det bara är från ett ben, oavsett vem det än är ifrån.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä de e klart att det kan vara en textur, men om du kollar på bilden på första sidan som jag postade så är det ett mellanrum mellan "fotspåren", men på den andra bilden som du postade är det ganska tätt emellan. Då är det ju två helt olika texturer.

Du är oxå snäll. ;)

Jag e också snäll :unsure:

OT: Jag tror att de e bigfoot spår, men de finns ingen bigfoot ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mervin: På den där stigen på Mt. Chilliad tar spåren slut, iaf vad man ser. Det är gräs eller nåt efter som gör att man inte ser.

Tror fortfarande inte att det är en vanligt textur.

CalleHenke: Ditt liv måste vara mest patetisk. Palla ens kommentera en sån dålig kommentar.

Cyprez: Vet ej, har sett den kartan men är inte säker. Ut och forska!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Wow! >_<

Ett fotspår. Jösses vad coolt, låt mig gå till gtasajten.com och diskutera denna fantastiska upptäckt med alla andra nördar...Vi kanske kan diskutera sida upp och sida ner hurvida det är ett fotspår eller inte. Eftersom jag ändå har brist på liv, så är det lika bra att jag gör detta."

Kom inte nu och säg att det är jag som har ett patetiskt liv, som själv har tid att kommentera detta. Jag vill bara upplysa er om att världen inte bara cirkulerar kring Mount Chiliad, med omnejd. Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...