Mathias Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Totally. VickeX: Reggar mig på din länk. Det går inte att se på kuvertet att det innehåller kondomer, eller? Skulle inte vilja att morsan skulle få reda på att man beställde kondomer för då får man väl lyssna på en massa pinsamma föredrag. Jag mailade han och frågade. Svar: Hejsan Mattias. Då vi jobbar på att det ska va diskret så innebär det att dom levereras i helvita kuvert, inget om gratiskondom står på den. Däremot om nån börjar klämma och känna på paketet och är duktig på att lista ut saker kan dom ju upptäcka de. Men vi sätter aldrig vårt namn på försändelsen. Mvh Fredrik - Kundtjänst - http://www.gratiskondom.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Står nån och klämmer på min post åker de på en rak höger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Står nån och klämmer på min post åker de på en rak höger! Ni kanske inte såg att jag skrev att det var i helvita ku(k)vert. Och det är väll ganska självklart att någon kan öppna och titta eller klämma på det. Är också känsligt för direkt dagsljus. Ni vet som i hmm typ. Gamla julkalendrar. Man kan se igenom om man lyser. Så att lägga på ett glasbord med en stark lampa över är väll inte det bääästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2015 Enorm bump! Gratistidningar på tidningskungen.se Går även att beställa åt vänner. Flera i min kompiskrets kan invänta senaste numret av Women's Health. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts