Jump to content

MAX hamburgare


P1rsson
 Share

Recommended Posts

Det tar inte 10 minuter.. Fan vad ni överdriver. Det tar på sin höjd 5 minuter om ni beställer något konstigt eller det är mycket folk (runt lunch t.ex)

Och jag själv väntar helldre 5 minuter och får en varm nylagad hamburgare än att går till McD och får en kall hamburgare som har legat på en disk i 5 minuter. Sen är MAX hamburgare jävligt mycket godare än McD's jävla skitburgare.

Ang. val av mål så är Supreme målet det godaste målet på MAX enligt mig. I värsta fall så kan man ta ett de luxe mål. Men det är grymt stort, och mättar lite för mycket.

En vanlig dag för mig på MAX består av ett Supreme mål med Stora menyn(en liten hamburgare), plusmeny och en orginal dip. Det går på 79:- om Supremen inte är dagens som den är på måndagar och fredagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, men...

Planerar du verkligen ett besök på en hamburgerrestaurang? Allvarligt, det är ju ett snabbmatställe, orka planera och bestämma saker i förväg. Hoppas att du inte blir negativt överraskad när du kommer dit, för det är ju inte något speciellt att käka på Max.

Aja, jag tycker du inte är dum eller så. Jag är bara interesserad av hur olika man är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, men faktum kvarstår att Max enbart är populärt i Sveriges norra delar. Här nere funkar det inte. Malmös höll ett halvår sedan lades det ner. Lund har för tillfället kvar sin.

Jag kan inte säga att Jönköping är särskilt nordliggande.

Men man vet ju aldrig med er reservdanskar där nere i skåne. Ni har sånt temprament så ni pallar väl inte vänta 5 minuter för en varm hamburgare. Ni kan gärna äta era äckliga kalla fisburgare på McD. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, men...

Planerar du verkligen ett besök på en hamburgerrestaurang? Allvarligt, det är ju ett snabbmatställe, orka planera och bestämma saker i förväg. Hoppas att du inte blir negativt överraskad när du kommer dit, för det är ju inte något speciellt att käka på Max.

Aja, jag tycker du inte är dum eller så. Jag är bara interesserad av hur olika man är.

Japp, älskar verkligen hamburgare men kan dock inte äta det för ofta då jag måste tänka på figuren. Så jag ville verkligen få ut det mesta av besöket och fyfan va gott det var! Väntetiden? Max 3 min..

Sedan hur olika vi är, du får nog lära känna mig IRL om du ska säga något om hur jag är som person. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bhaa MAX är skit enligt mig, var på en nyöppnad MAX vid Norrmalmstorg här i Sthlm, dom SÄGER att dom gör burgarna på beställning...så fanken heller, fick dom direkt precis som på donken eller king, ok att det var en lördagsnatt men jag gick ju till MAX just för att få maten gjord på beställning och inte en burgare som legat och blivit unken i nån jävla värmehållare som på Mcdonalds eller Burger King.

Mmm, den vid östermalm är ju så jävla äcklig, på sommrarna har dom ju dörrarna vidöppna, och med tanke på att stället är placerat i en jävligt trafikerad korsning så får man typ kolodioxid förgiftning om man äter där på sommaren, KUL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bhaa MAX är skit enligt mig, var på en nyöppnad MAX vid Norrmalmstorg här i Sthlm, dom SÄGER att dom gör burgarna på beställning...så fanken heller, fick dom direkt precis som på donken eller king, ok att det var en lördagsnatt men jag gick ju till MAX just för att få maten gjord på beställning och inte en burgare som legat och blivit unken i nån jävla värmehållare som på Mcdonalds eller Burger King.

Där jag bor gör dom iallafall hamburgarna när man beställer dom, spelar ingen roll vilken tid på dagen det är.

Inte tar det speciellt lång tid heller.

Max slår både donken och kungen tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...