Jump to content

Foto-tävling v7--Poll


Vilken bild är roligast?  

58 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Grattis Martin-123, grattis Jazz till din andraplats och grattis Umberto till din tredjeplats!!! :)

Ställning:

1. BigBear (3p)

-. Martin-123 (3p)

2. VaXXoR (2p)

-. Jazz (2p)

3. Memphis (1p)

-. Umberto (1p)

Nästa tävling drar jag igång lite senare eftersom att folk kan bli lite trötta efter så många tävlingar och orkar inte starta San Andreas och fota. Have fun! Men jo, jag ska göra en tävling, lita på mig! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Martin-123, grattis Jazz till din andraplats och grattis Umberto till din tredjeplats!!! :)

Ställning:

1. BigBear (3p)

-. Martin-123 (3p)

2. VaXXoR (2p)

-. Jazz (2p)

3. Memphis (1p)

-. Umberto (1p)

Nästa tävling drar jag igång lite senare eftersom att folk kan bli lite trötta efter så många tävlingar och orkar inte starta San Andreas och fota. Have fun! Men jo, jag ska göra en tävling, lita på mig! :P

Eller så hade man kunnat dra igång en tävling, fast sätta längre deadline på den. Aja, jag e sugen nu när man fick en kick. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååååååååhhh ni ska ju rösta på mig era jävla idioter !!!!!!!!111111ONEONEONE

Bliiirr sååå aaarrrrgggg, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! faaaaaaaan! satan, hetavete, skitans jävla. Ååååååååååååååååååååååhh! :)

Haha nej jag skojja bara, tack för mina 3 röster :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...