Jump to content

Årets spelflopp?


samuelszon
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Maskinen repar skivor snabbare än någon konsol tidigare gjort

*Den är dyr

*Grafiken, som är konsolens främsta säljargument, har hittills inte varit någon höjdare

*Urkass tillgång på konsoler vid release

* Det är ett tillverklingfel, nu om ens konsoll skulle repa så får man en ny på garantin. Och så länge du inte skakar den eller springer runt med den i huset när den är igång så är risken inte så stor att den repar skivor.

* Visa mig en högklassig speldator för ca 4000kr.

* Det tar ett tag innan utvecklarna hittar på sina knep och knåp för att få en sån snygg grafik som möjligt. Jämför tex ett av dom första spelen till Xbox som kom vid premiären och dom spelen som har släppts nu (tex Black)

* Och som Radiuz sa, det berrode på en tillverkare som inte han göra så många saker än vad dom skulle ha gjort innan realesen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara: Predator - Concrete Jungle

Måste vara det sämsta spelet som gjortspå typ hundra år.

men det jag blev mest besviken på av alla är solklart Counter-Strike Source Suger verkligen pung och all sk. "känsla" från 1.6 är helt borta. När CZ kom försvann lite av känslan men i och med Source har sierra nått botten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara: Predator - Concrete Jungle

Måste vara det sämsta spelet som gjortspå typ hundra år.

men det jag blev mest besviken på av alla är solklart Counter-Strike Source Suger verkligen pung och all sk. "känsla" från 1.6 är helt borta. När CZ kom försvann lite av känslan men i och med Source har sierra nått botten.

CZ och 1.6 är samma skit bara att 1.6 har "sämre" grafik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3 kommer utantvekan kosta 5000kr+ det är mycket pengar men om man tänker på vad man får för pengarna så är det inte så mycket

1) Den bästa spel konsollen som finns

2) blu-ray spelare (billigaste kommer hamna på runt 10K)

3) media spelare den klarar av musik,bilder,film allt annat som en mediaspelare klarar av

4)60GB HDD som standard med Linux

5) bakåtkapabel (kommer kanske klara av 80-90% av alla PS1 och PS2 spelen

6) och tänk på alla funktioner som finns också. 3st ethernet uttag, 2st HDMI uttag (som kommer klara av version 1.3),klarar av att koppla ihop 2st tv apparater,kunna surfa på internet med trådlös handkontroll,kunna koppla in sin PSP och kunna använda den som handkontroll eller kunna ladda ner spel till sin psp,online funktion som kommer vara minst lika bra som xbox live,kunna ladda ner film,musik och masser med andra saker

finns mycket annat också...

kolla bara på den här in-game bilden

lair-screen-20060327004958573_679063_0.jpg

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3 kommer utantvekan kosta 5000kr+ det är mycket pengar men om man tänker på vad man får för pengarna så är det inte så mycket

1) Den bästa spel konsollen som finns

2) blu-ray spelare (billigaste kommer hamna på runt 10K)

3) media spelare den klarar av musik,bilder,film allt annat som en mediaspelare klarar av

4)60GB HDD som standard med Linux

5) bakåtkapabel (kommer kanske klara av 80-90% av alla PS1 och PS2 spelen

6) och tänk på alla funktioner som finns också. 3st ethernet uttag, 2st HDMI uttag (som kommer klara av version 1.3),klarar av att koppla ihop 2st tv apparater,kunna surfa på internet med trådlös handkontroll,kunna koppla in sin PSP och kunna använda den som handkontroll eller kunna ladda ner spel till sin psp,online funktion som kommer vara minst lika bra som xbox live,kunna ladda ner film,musik och masser med andra saker

finns mycket annat också...

kolla bara på den här in-game bilden

lair-screen-20060327004958573_679063_0.jpg

Men sluta virra din lilla fanboy, vad kan du säga utan att ha spelat den jävla konsollen? Men visst, om du fortsätter vara en fanboy när du testat den så.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sluta virra din lilla fanboy, vad kan du säga utan att ha spelat den jävla konsollen? Men visst, om du fortsätter vara en fanboy när du testat den så.. :unsure:

Det är sånt jag redan vet. Allt jag rabblade upp är sånt som är bekräftat. sen så kan du läsa vad jag skrev jag skrev inget om själva spelen jag skrev om allt annat förutom spelen

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt jag skrev är officiellt

Även "Den bästa spel konsollen som finns"? :D

En sådan sak går inte att bestämma nu innan alla tre konsoler har kommit ut på marknaden...

--

Av de spel jag har testat i år så har Crashday var en av de största besvikelserna, det var kul i kanske max 5 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...