Jump to content

Slippa


Anathema
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv säger jag helt enkelt att jag inte pallar att åka. Det har blivit en stor föränding inom detta sen man började gymnasiet, nu anses man vara så pass vuxen att man kan bestämma själv om man vill eller orkar gå till skolan. Innan var det mest "Äh, iväg till skolan med dig!", nu är det mer "Ja, känner du att du inte orkar så behöver du inte".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till Anathema: Jag skrev tidigare ett riktigt groteskt inlägg på vad du kunde göra för att slippa skolan, men sen när jag läste igenom vad jag hade skrivit så lät det ganska brutalt. Tycker bara bara du är allmänt envis som inte tar de goda råd som du har fått hittills... Att låtsas-spy är nog det bästa alternativet tycker jag. OM jag va i din situation skulle jag, utan att tveka, låsa in mig på toan och låtsas spy. Ingen förälder kan missförstå dig, och om dina föräldrar verkligen bryr sig om dig, ska det väl inte va några större problem? :teehee: Ett tips är ju oxå att du har dålig andedräkt, så dem verkligen märker att du har kräkts ^_^

Till Matteus:

"Innan var det mest "Äh, iväg till skolan med dig!", nu är det mer "Ja, känner du att du inte orkar så behöver du inte"."

- Jo, tack! Känner igen det där! Fast då hade man ju å andra sidan studiebidraget att tänka på oxå.. Plus att det var "slutstation". ;)^_^ (tog studenten för ett par år sen, men minnet finns kvar) :)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck in fingrarna i ögonen riktigt hårt. När dina ögon är helt blodiga och du inte kan se längre så drar du ut ögonen och äter upp dom.

Ta sedan en lång och smal pinne och stoppa in i näsan. När du känner att du har nått hjärnan så börjar du röra runt. Snart kommer hjärnsubstansen börja rinna ut. Blanda ut hjärnsubstansen med lite vatten, och drick.

När du gjort det så ska du ta 5st 20 cm långa smala stålpinnar. Dom ska du stoppa in i diverse känsliga delar.

Nu tar du en fet och vass kniv. Stoppa in den i rövhålet så långt det går, och ha kvar den där i ca 25 minuter.

Dra sedan ut kniven, och häll snabbt ner en flaska saltsyra i det nu förstorade hålet. Vänta 20-30 minuter.

Efter denna behandling kommer du kunna stanna hemma från skolan pricis hur länge du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck in fingrarna i ögonen riktigt hårt. När dina ögon är helt blodiga och du inte kan se längre så drar du ut ögonen och äter upp dom.

Ta sedan en lång och smal pinne och stoppa in i näsan. När du känner att du har nått hjärnan så börjar du röra runt. Snart kommer hjärnsubstansen börja rinna ut. Blanda ut hjärnsubstansen med lite vatten, och drick.

När du gjort det så ska du ta 5st 20 cm långa smala stålpinnar. Dom ska du stoppa in i diverse känsliga delar.

Nu tar du en fet och vass kniv. Stoppa in den i rövhålet så långt det går, och ha kvar den där i ca 25 minuter.

Dra sedan ut kniven, och häll snabbt ner en flaska saltsyra i det nu förstorade hålet. Vänta 20-30 minuter.

Efter denna behandling kommer du kunna stanna hemma från skolan pricis hur länge du vill.

Det brukar du använda förstår jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck in fingrarna i ögonen riktigt hårt. När dina ögon är helt blodiga och du inte kan se längre så drar du ut ögonen och äter upp dom.

Ta sedan en lång och smal pinne och stoppa in i näsan. När du känner att du har nått hjärnan så börjar du röra runt. Snart kommer hjärnsubstansen börja rinna ut. Blanda ut hjärnsubstansen med lite vatten, och drick.

När du gjort det så ska du ta 5st 20 cm långa smala stålpinnar. Dom ska du stoppa in i diverse känsliga delar.

Nu tar du en fet och vass kniv. Stoppa in den i rövhålet så långt det går, och ha kvar den där i ca 25 minuter.

Dra sedan ut kniven, och häll snabbt ner en flaska saltsyra i det nu förstorade hålet. Vänta 20-30 minuter.

Efter denna behandling kommer du kunna stanna hemma från skolan pricis hur länge du vill.

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tandkräm är känt för fixa problem... alla problem ^^

Haha >_<

Tandkräm innehåller basiska ämnen, om man äter tandkräm blandas det

med saltsyran i magen och blir neutralt = Vatten och vanligt Salt.

Så då blir det ingen matsmältning och det leder till att man får ont i magen,

dock inte så smart.

Eller så äter man mycket surt och får väldit stark Saltsyra i magan

och det läder till att det fräter bort slemmet som skyddar magen så

får man enormt magknip.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...