Jump to content

Slippa


Anathema
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej på er, jag skäms över detta men det är väldigt nödvändigt.

Jag måste komma på något sätt att slippa skolan imorron.

Vad kan jag göra?

//fyfan trodde aldrig detta skulle hända

och snälla fråga inte varför.

Jag hjälper dig om du säger varför! & tro mig, jag vet hur detta ska gå till smidigt!

Om du inte vill säga rakt ut så maila eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er, jag skäms över detta men det är väldigt nödvändigt.

Jag måste komma på något sätt att slippa skolan imorron.

Vad kan jag göra?

//fyfan trodde aldrig detta skulle hända

och snälla fråga inte varför.

Håll dig för pannan i 10-20 minuter så känns det som du har feber.

Sen ber du mamma känna på pannan och då säger hon förhoppningsvis att du är lite varm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vad? Att fingra i halsen? Nu har jag aldrig gjort det, men jag såg för bara någon dag sen här på forumet att det kändes lite äckligt efter ett tag bara men att man spyr om man håller på tillräckligt länge.

Ska fingret ner hela vägen eller vadå?

Friberg: ok det kommer att funka.. :blink:

edit.

jag har varit sjuk sen söndags så om det har nått med att vara sjuk om så är det bättre, som at spy

Redigerad av Anathema
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Gör som du alltid gör när du ska till skolan och sej "hejdå nu ska jag till skolan" eller vad du brukar säga till dina föräldrar innan du går. Men sen när du lämnat dörren går du en helt annan väg än till skolan. Sen väntar du på tills dina föräldrar har dragit till jobbet. Sen går du bara hem igen :ermm:

Mne om ngn föräldrer fortfarande skulle va hemma, säger du att du inte mådde bra och att sjuksköterskan skickade hem dig :blink: Men om du skulle bli nojjig av att säga de, kan du säga att skolsköterskan inte va där, och att du sa till en bra kompis att du va tvungen att dra för att du mådde illa och hade spytt eller nåt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Gör som du alltid gör när du ska till skolan och sej "hejdå nu ska jag till skolan" eller vad du brukar säga till dina föräldrar innan du går. Men sen när du lämnat dörren går du en helt annan väg än till skolan. Sen väntar du på tills dina föräldrar har dragit till jobbet. Sen går du bara hem igen ;)

Mne om ngn föräldrer fortfarande skulle va hemma, säger du att du inte mådde bra och att sjuksköterskan skickade hem dig :blink: Men om du skulle bli nojjig av att säga de, kan du säga att skolsköterskan inte va där, och att du sa till en bra kompis att du va tvungen att dra för att du mådde illa och hade spytt eller nåt. ;)

Men lärarna då :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...