Jump to content

Barn påverkas av spel


mikaelho
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Crice goes Cyprez? >_<

Mja...

Nu vet jag! Jag stämmer SJ för att det de håller på med säkert är inspirerat av Railroad Tycoon!!! :blink:

EDIT: Blev visst inte så bra.

Humm. Humm.

Nu vet jag! Jag stämmer tillverkaren av motorcross (finns det ens ett sånt datorspel?) för att det har inspirerat MC-gäng!!! ^_^

Bah. Bort med datorspel och in med... hmm... med... *tänker i flera minuter*... DATORSPEL!!!

Vilken rolig kommentar. Orkar som sagt inte med det där, förknippa heller inte mina fd. Postal fantasier med det där. Trodde verkligen att det var slut pratat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken rolig kommentar. Orkar som sagt inte med det där, förknippa heller inte mina fd. Postal fantasier med det där. Trodde verkligen att det var slut pratat.

En bil stänkte ner mig idag, förmodligen med flitt. Helvettes bontölpar som bara bott på denna usla Ö I hela sitt liv. Pekade finger åt skithögen. Skulle tagit reg nummret och ta reda på vart fanskapet bodde. Skulle vara enkelt att gå till horan på natten och slå in en hamare I framrutan. >_<

Hur är det meningen att vi ska glömma, om du fortsätter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte stämma ett företag så att det läggs ner!

Att stämma innebär att man får ekonomisk kompensation för något.

Och att kalla in bombgruppen kostar nog knappast 50 miljarder kronor (vilket jag tror var Nintendos totala kassa).

Jag visste att stämma betyder att får ekonomisk kompensation för något...

Men man kan ju söka till yttligare och annorlunda stämming typ till ytiligare straff....

Det är nåt jag läst....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte påverkad av dataspel, men sen när jag såg Darkwing Duck har jag alltid velat vara en hemlig superhjälte som kan överleva om jag faller från ett flyplan mitt uppe i luften.

Nja, då tycker jag nog att GizmoQuack/GizmoDuck är ballare.,..

Jag har alltid varit lite svag för robotar, eller liknande varelser :">

post-22-1144437665_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Darkwing Duck slutade ju att sändas på tv för att det var för våldsamt  ;)

Är väl inget att va glad för? ;)

Men...Jaså? *lol*Kommer jag inte ens ihåg. Minns däremot att PowerRangers-lekar blev förbjudna på lågstadiet.. Minns däremot inte om programmet slutades sändas pga av allt våld?

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hänger på, det skulle vara skitgrymmt om föräldrarna typ gjorde en anmälan eller liknande. Grymmare att om vi som är serösa skulle börja det här. Om ni gör det så gör jag det.

Jag ska fundera på det här. Faktiskt. Är lite trött nu så orkar inte tänka klart ska bli mrgon tor jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen, Mulle Meck uppmanar till att köra fort med bilar. Sen, den där saften som dom dricker, skulle någon kunna ta en screen där så kan vi se om det finns något olämpligt. Ska kolla I Svenska lagen efter detta och leta upp minsta lilla (om det finns något dvs) sen skickar jag mail till polisen.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...