Jump to content

Bloodhound gang


glenninho13
 Share

Tycker du att bloddhound gang borde vara kändare än var dom är?  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om ni har lust kan ni bli medlem i mitt forum, jag har bara några medlemmar men ändå

Klick me ;-)

Vad har det med tråden att göra? Lägg en länk i din signatur istället. :mellow:

Vote: Nej

Deras största hitar "Fire water burn", "Bad touch" och "Charlie kilo..." har väl blivit rätt så kända. Fast de var ju större på 90-talet och början av 2000-talet än vad de är nu, vilket kan bero på att de inte hade släppt något album på fem år innan Hefty Fine och att många glömt bort dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usel undersäkning tycker jag, dom är ju redan kända. Uhn Tiss... och FUCK spelas (eller spelades, för dom är ju inte så nya längre...) ju hela tiden på t.ex. MTV. Dessutom undrar jag varför man vill att de skulle vara "mer kända". Gillar man dom så fine, man behöver ju inte tvinga andra att gilla dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usel undersäkning tycker jag, dom är ju redan kända. Uhn Tiss... och FUCK spelas (eller spelades, för dom är ju inte så nya längre...) ju hela tiden på t.ex. MTV. Dessutom undrar jag varför man vill att de skulle vara "mer kända". Gillar man dom så fine, man behöver ju inte tvinga andra att gilla dom.

Jag bara kollar om BG fans vill att deras favvo band ska vara kändare än var dom är, är det svårt att fatta eller? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara kollar om BG fans vill att deras favvo band ska vara kändare än var dom är, är det svårt att fatta eller? :mellow:

Tycker det är ganska svårt att fatta. Vad spelar det för roll om dom ska vara kändare eller inte? Och hur definerar du 'känd'? Antalet radiospelningar per dag i radio? Eller hur många T-shirts med BG-tryck det säljs på en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...