Jump to content

Rockstars blir stämda av "prostituerade"


 Share

Recommended Posts

Dem är ju inte idioter för dem är prostituerade ; de är inte så  jävla lätta att slita sig å få ett nytt jobb.

Nej, det är klart för det finns ju inga andra yrken att välja mellan, det är prostitution eller arbetslöshet som gäller.

För övrigt så tror jag att jag skulle betala för avstå från att ha sex med åtminstonde 95% av världens horor med tanke på hur dom ser ut.

Att kn*lla hror är ett säkert sätt att drabbas av könssjukdomar.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
Oj! för bara några månader sedan skrev Cortez:

"Med tanke på vilket jobb de har så ser man redan att deras åsikter inte är värda att lyssna på då de är korkade." ^_^

Om prostitutionen sköts snyggt och är laglig är det väl inget och whina om? Jag skulle gärna prostituera mig ibland för lite extra cash :P

JAG TROR ATT DE STÅR UTE VID GATAN HELA DAGARNA OCH HELA NÄTTERNA, VISST BORDE DE SKAFFA SIG ETT LIV :)

IDIOTER ! (w00t)

(Cortez tidigare post här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37155)

Det finns intelligenta människor med mer än tillräckligt med kunskaper idag som står arbetslösa, och de har inga jobb. Men öhm... öh... jag tror just dessa människor är korkade, inte för att de är prostituerade, men mer för att de försökte få pengar på detta sättet. Man kan ju göra våld emot vilken människa som helst i spelet, inte enbart prostituerade. De är inte utpekade så att man kan göra vad man vill med prostituerade men inga andra.

Okej, jag kanske inte tänkte mig för riktigt innan jag skrev det där inlägget...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...