Jump to content

Styrketräning


Explosiv Anka
 Share

Recommended Posts

8 ggr/Vecka.

Måndag: 30 min joggning

Tisdag: 1,5h Fotboll (med fyspass med)

Onsdag: 50 min Skolgympa, 1,5h fotboll

Torsdag: 1,5h fotboll (Fyspass ibland)

Fredag: Skolgympa 50 min

Lördag: Hårt fyspass med skolan

Söndag: 30 min joggning

Sedan ibland så brukar jag även träna med tyngder (1-2ggr/vecka)

Trevligt..

Jag träna?- aldrig!

:P Tränar nån gång i veckan !obs! sällsynt bara ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah!!!

Hatar när folk säger så. Har några klasskompisar som tjatar om det hela tiden. F*n det är bara att ta ut tummen ur röven och börja röra på sig.

Jag har aldrig haft min tumme i min röv. Inte i någon annans röv heller för den delen. Jag rör mig varje dag, jag lyfter dock inga vikter förutom de när jag jobbar i verkstad.

Varför gymmar du egentligen? Kan du med handen på hjärtat säga att du enbart gör det för enbart din egen hälsa? Inte såhär att du tror du kommer få alla brudar och jadda jadda, the whole deal för att du lyfter skrot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gymmar du egentligen? Kan du med handen på hjärtat säga att du enbart gör det för enbart din egen hälsa? Inte såhär att du tror du kommer få alla brudar och jadda jadda, the whole deal för att du lyfter skrot.

Klart han tror det. Varför annars stryketränar man? För att vara allmänt stark eller för att få bicepsen att träda fram? Om man vill vara i bra form kan man jogga eller cykla. Då jobbar hela kroppen istället för bara armmusklerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...