Jump to content

Lägga ihop subtitles.


Adriian
 Share

Recommended Posts

Jordan: Det finns inget som hellst olagligt med hemmagjorda subtitles, pissa nån annan stans om du är kissnödig.

nor_adde: Jag gjorde samma sak som du vill göra för nåt halvår eller år sen kanske. Använde Subtitle Workshop och Time Adjuster för att få det rätt, efter en timmes trixande fram och tillbaka fick jag det nästan helt perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, har inte rört detta forum på 100 år men vad jag vet var det ganska otillåtet att snacka om illegala ting på detta forutm ?

Men uppenbarligen är det helt ok nu då ni sitter och snackar piratkopierade filmer och subtitles hejvillt, till och med moderatorn själv sitter och ger råd.

Jävligt märkligt att ni gör skillnad på piratkopia och piratkopia för hade det varit ett spel tvivlar jag starkt på att det varit så fridfullt .

Pissigt, mycket pissigt.

Stick iväg i 100 år till och läs på bättre vad som är illegalt och inte, så kan du pissa sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Kan man använda Time Adjuster eller något annat program till att flytta fram hela texten?

T ex om texten ligger 20 sekunder före filmen, kan jag då flytta fram hela texten 20 sekunder eller måste jag flytta del för del?

Edit: Jag fixade det ändå :wub: !

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man använda Time Adjuster eller något annat program till att flytta fram hela texten?

T ex om texten ligger 20 sekunder före filmen, kan jag då flytta fram hela texten 20 sekunder eller måste jag flytta del för del?

Med Time Adjuster väljer man första texten och lägger ut den själv exakt där den ska vara, sen gör man likadant med sista texten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...